Η Microsoft κυκλοφόρησε το νέο χριστουγεννιάτικο gaming διαφημιστικό της για το 2018 εστιάζοντας στο νέο χειριστήριό της, που είναι ειδικά σχεδιασμένο για να κάνει το παιχνίδι πιο προσιτό σε άτομα με κινητικά προβλήματα.
Η διαφήμιση μας συστήνει το Όουεν, 9 ετών, που πάσχει από το σύνδρομο Εσκομπάρ, αναγκάζοντας τον να μπει στο χειρουργείο 33 φορές μέχρι τώρα.
Το εν λόγω διαφημιστικό μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τον 9 ετών Owen, ο οποίος έχει το σύνδρομο Escobar και έχει χειρουργηθεί 33 φορές μέχρι σήμερα. Η συγκεκριμένη νόσος παρουσιάζει ανωμαλίες σε λαιμό, στέρνο, πτερύγια σε στέρνο και σαγόνι και δυσμορφίες στο πρόσωπο Μπορεί, βέβαια, η κινητικότητά του να περιορίζεται, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να περιορίσει την όρεξη του για παιχνίδι. Ο Όουεν δυσκολευόταν αρκετά να παίξει τα αγαπημένα του παιχνίδια με τα συμβατικά χειριστήρια, αλλά πλέον μπορεί να παίξει πολύ ευκολότερα με το Adaptive Controller.
Η ιστορία του συγκινεί. Δείτε το διαφημιστικό της εταιρείας: