«Χωρίς κανένα δισταγμό» δηλώνει το HBO όσον αφορά την απόφαση του δικτύου για την προβολή του πολυσυζητημένου ντοκιμαντέρ «Leaving Neverland» σε σκηνοθεσία Νταν Ριντ, το οποίο αφορά υποθέσεις σεξουαλικής κακοποίησης μικρών αγοριών από τον Μάικλ Τζάκσον.
Παρά τις φήμες ότι το HBO επανεξετάζει το ζήτημα της απόκτησης των δικαιωμάτων του «Leaving Neverland», ο επικεφαλής του δικτύου, Κέισι Μπλόις δηλώνει ότι «δεν υπάρχει κανένας δισταγμός, ούτε σχέδια να μην βγει στον αέρα», προσθέτοντας ότι, παρά τις προκλήσεις από τους δικηγόρους του ιδρύματος Μάικλ Τζάκσον, το δίκτυο θα προβάλλει την ταινία την Κυριακή 3 Μαρτίου.
Το αμφιλεγόμενο ντοκιμαντέρ, διάρκειας τεσσάρων ωρών, το οποίο έκανε πρεμιέρα τον Ιανουάριο στο Sundance Film Festival, επικεντρώνεται στις μαρτυρίες δύο εκ των φερομένων ως θυμάτων, του Τζέιμς Σέιφτσακ και του Γουέιντ Ρόμπσον, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι κακοποιήθηκαν από τον Μάικλ Τζάκσον σε ηλικία μικρότερη των δέκα ετών, ενώ βρίσκονταν στη Neverland, το απομονωμένο ράντσο του σταρ στην Καλιφόρνια.
«Το μόνο που ζητώ από τους τηλεθεατές είναι να το δουν και να κρίνουν οι ίδιοι. Νομίζω ότι θα δείτε ένα πολύ δυνατό, πολύ συγκινητικό, πολύ ενοχλητικό ντοκιμαντέρ» είπε ο Μπλόις, ενώ όταν ερωτήθηκε για τυχόν πιθανές νομικές συνέπειες, απάντησε ότι το δίκτυο δεν ανησυχεί. «Έχουμε πολύ έμπειρη ομάδα νομικών» πρόσθεσε.
Μετά την προβολή στο Sundance Film Festival, τόσο το HBO όσο και το Channel 4 έσπευσαν να αποκτήσουν τα δικαιώματα της ταινίας.
Οι ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που αφορούν την κατ′ εξακολούθηση κακοποίηση των παιδιών ήταν τόσο συγκλονιστικές ώστε οι θεατές βγήκαν σε κακή κατάσταση μετά την πρεμιέρα, ενώ οι φαν του βασιλιά της ποπ κατέκλυσαν τα social media φτάνοντας ακόμη και σε απειλές προς τους δύο άνδρες οι οποίοι έκαναν τις αποκαλύψεις.
Το ίδρυμα Μάικλ Τζάκσον απέστειλε στο ΗΒΟ δεκασέλιδη επιστολή προτείνοντας συνάντηση με τα στελέχη του δικτύου, κατηγορώντας τους δύο άνδρες ότι ψεύδονται και σημειώνοντας ότι το ντοκιμαντέρ εστιάζει αποκλειστικά στις μαρτυρίες των Σέιφτσακ και Ρόμπσον, αποκλείοντας την οικογένεια Τζάκσον, το ίδρυμα και όσους γνώριζαν τον ποπ σταρ.