Ο σκηνοθέτης της ταινίας «House Of Gucci», Ρίντλεϊ Σκοτ, απάντησε στην κριτική που δέχτηκε για τη νέα του ταινία από την οικογένεια που βρίσκεται στο επίκεντρο της ιστορίας, με πρωταγωνιστές τον Άνταμ Ντράιβερ στον ρόλο του Μαουρίτσιο Γκούτσι και τη Lady Gaga στον ρόλο της Πατρίτσια Ρετζιάνι.
Τον περασμένο Απρίλιο, η Πατρίτσια Γκούτσι, δισέγγονη του ιδρυτή Γκούτσιο Γκούτσι -που ουδεμία σχέση έχει με τον ρόλο της Lady Gaga-, είχε δηλώσει ότι η οικογένειά της ήταν «πραγματικά απογοητευμένη» από την ταινία.
Μιλώντας «εκ μέρους της οικογένειας», είχε πει στο AP: «Κλέβουν την ταυτότητα μιας οικογένειας για τα κέρδη του χολιγουντιανού συστήματος. Η οικογένειά μας έχει ταυτότητα, ιδιωτικότητα. Μπορούμε να μιλήσουμε για τα πάντα, αλλά υπάρχει μία κόκκινη γραμμή που ουδείς μπορεί να περάσει».
Μιλώντας στο BBC Today, ο Ρίντλεϊ Σκοτ τόνισε: «Δεν ασχολούμαι με το θέμα. Πρέπει να θυμάστε ότι ένας Γκούτσι δολοφονήθηκε και ένας άλλος μπήκε στη φυλακή για φοροδιαφυγή, οπότε δεν μπορείτε να μιλάτε σ’ εμένα για κέρδος. Όταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα, γίνεστε αυτομάτως μέρος της δημόσιας συζητήσης».
Κεντρικό πρόσωπο στην ταινία «Ο Οίκος Gucci» (στους ελληνικούς κινηματογράφους την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου) είναι η Πατρίτσια Ρετζιάνι, η οποία καταδικάστηκε σε κάθειρξη 29 ετών το 1997 για την ενορχήστρωση της δολοφονίας του πρώην συζύγου της, Μαουρίτσιο Γκούτσι.
Η Ρετζιάνι αποφυλακίστηκε τον Οκτώβριο του 2016 αφότου εξέτισε ποινή 18 ετών και τώρα ζει στο Μιλάνο.
Παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής Vogue η Ρετζιάνι ήταν «ευχαριστημένη» που ένα «μεγάλο όνομα» όπως η Lady Gaga θα την υποδυόταν στη μεγάλη οθόνη, αργότερα ισχυρίστηκε ότι «ενοχλήθηκε από το γεγονός» ότι η τραγουδίστρια δεν είχε «την προνοητικότητα και την ευαισθησία να έρθει να με γνωρίσει».
Υπερασπιζόμενη από την πλευρά της την απόφασή της να μην συναντήσει την Ρετζιάνι πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα, η Gaga είπε στο περιοδικό: «Ένιωσα ότι θα μπορούσα να αποδώσω δίκαια την ιστορία μόνο αν την προσέγγιζα με το βλέμμα μιας περίεργης γυναίκας που θα την ενδιέφερε να πλησιάσει τα πράγματα με μία δημοσιογραφική άποψη, ώστε να μπορώ να διαβάζω ανάμεσα στις γραμμές τι συνέβαινε στις σκηνές της ταινίας. Που σημαίνει ότι κανείς δεν θα μου έλεγε ποια ήταν η Πατρίτσια Γκούτσι. Ούτε καν η Πατρίτσια Γκούτσι».