Instagram 2018 για επιχειρήσεις

Instagram 2018 για επιχειρήσεις
Open Image Modal
Shutterstock
Instagram

Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να δούμε το θέμα πως να χρησιμοποιήσουμε το Instagram για επιχειρήσεις το 2018.

Δεν χρειάζεται να ξαναπούμε πως η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει μεταμορφωθεί σε ένα πολύ δυνατό εργαλείο προώθησης και αύξησης πωλήσεων για τις εταιρείες. Παρακάτω θα δούμε σε τι θα πρέπει να δώσουμε βάση φέτος για να κρατήσουμε την παρουσία μας στο Instagram στα ύψη.

Βίντεο

Το είπαμε και το ξαναείπαμε, αλλά... Μια εικόνα χίλιες λέξεις, και ένα βίντεο χίλιες εικόνες. Συνεχίστε η ξεκινήστε να δημιουργείτε βίντεο και προσπαθήστε να τα φτιάχνετε σε square μορφή και με υπότιτλους, σκεφτείτε πως κάποιοι δεν έχουν την δυνατότητα να ακούσουν τον ήχο και για αυτούς θα είναι βολικό να διαβάσουν υπότιτλους.

Κατάταξη.

Όπως έχουμε όλοι καταλάβει ο αλγόριθμος του Instagram είναι απρόβλεπτος και σε πολλούς χρήστες ο δείκτης της απήχησης δείχνει μείον . Αυτό οφείλεται στο ότι το Instagram προβάλλει σε περισσότερο κόσμο την δημοσίευση για την οποία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον περισσότερα άτομα. Προσπαθήστε να προσελκύσετε τους ακολούθους σας να κάνουμε like, να αφήσουν κάποιο comment η ακόμα καλύτερα tag έναν φίλο

Massfollowing

Οι υπηρεσίες αυτές πρέπει να χρησιμοποιούνται με πολλή προσοχή λόγω του ότι το Instagram προσπαθεί με πολλούς τρόπους να τις εξαφανίσει για να χρησιμοποιούμε την official διαφήμιση.

Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι: Έχετε κατάστημα πώλησης γυναικείων ρούχων στην Θεσσαλονίκη, στα προγράμματα αυτά μπορείτε ρυθμίσετε την στόχευση έτσι ώστε το προφίλ σας να αρχίσει να ακολουθεί μαζικά το ενεργό κοινό του ανταγωνιστή σας. Δοκιμάστε το, δεν χάνετε κάτι

Influencers

Οι συνεργασία με τους bloggers παραμένει trendy αλλά προτείνω να δώσετε βάση σε μικρούς τοπικούς influencers με 10-30k followers. Το κοινό τους συνήθως είναι πολύ πιο ενεργό, και η γνώμη τους μετράει. Θέλετε να προωθήσετε το εστιατόριο σας ; Τότε καλέστε τους για δωρεάν γεύμα, με μεγάλη χαρά να σας αφήσουν ένα καλό σχόλιο στο Trip Advisor και θα κάνουν δημοσίευση στο αγαπημένο μας Instagram.

Ποιότητα περιεχομένου

Σαφώς και πρέπει να ξεχάσουμε φωτογραφίες που από πάνω έχετε βάλει ένα τεράστιο κείμενο και μοιάζουν λες και φτιάχτηκαν το 1995. Το περιεχόμενο πλέον θέλει πολύ προσοχή και σκέψη πριν ανεβεί. Όλο αυτό γίνετε για έχετε περισσότερες πιθανότητες να σας δουν οι δικοί σας followers. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε συγκεκριμένα φίλτρα κάθε φορά για να μοιάζει το προφίλ σας ομοιόμορφο.

Stories

Ποσά να ανεβάζω για να μην είμαι κουραστικός;

Κατά την γνώμη μου 5 την ημέρα είναι αρκετά για μια μεσαία επιχείρηση. Δείξτε στις ιστορίες κάποια πράγματα μέσα από την εταιρεία σας. Εάν έχετε ζαχαροπλαστείο δείξτε πως φτιάχνετε ένα πεντανόστιμο μιλφέιγ κτλ. Μεγάλη εντύπωση κάνουν επαγγελματικά βίντεο στα stories, πολύ εύκολα να αλλάξετε της διαστάσεις σε ένα video converter η σε κάποια εφαρμογή.