Instagram: Καταργούνται τα φίλτρα «ομορφιάς» στην εφαρμογή

Μια μεγάλη αλλαγή φέρνει το 2025 στο Instagram και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Open Image Modal
nicoletaionescu via Getty Images

Από τις 14 Ιανουαρίου 2025, το Instagram θα αποχαιρετήσει τα φίλτρα ομορφιάς, βάζοντας τέλος στα αψεγάδιαστα πρόσωπα και τα χρωματιστά μάτια.

Η εταιρεία του Mark Zuckerberg, Meta, ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει τα φίλτρα ομορφιάς από τρίτους προγραμματιστές.

Η πλατφόρμα Meta Spark, που χρησιμοποιήθηκε μέχρι στιγμής από εξωτερικούς προγραμματιστές της εταιρείας για τη δημιουργία φίλτρων ομορφιάς με βάση την επαυξημένη πραγματικότητα, θα σταματήσει να λειτουργεί.

Το δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρεία αναφέρει ότι «μετά από ενδελεχή αξιολόγηση, λάβαμε την απόφαση για το κλείσιμο της πλατφόρμας Meta Spark εργαλείων και περιεχομένου τρίτων, που τίθεται σε ισχύ την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025».

Σύμφωνα με ειδικούς σε αυτόν τον τομέα, περισσότερο από μια προσπάθεια προστασίας των νέων από τους κινδύνους που συνδέονται με αφύσικα πρότυπα ομορφιάς που είναι δύσκολο να επιτευχθούν, η απόφαση της Meta θα ήταν το αποτέλεσμα πολλών καινοτομιών που έχει λανσάρει η εταιρεία τους τελευταίους μήνες.

 

 

Η ανακοίνωση της εταιρείας

«Έπειτα από ενδελεχή αξιολόγηση, αποφασίσαμε να κλείσουμε την πλατφόρμα εργαλείων και περιεχομένου τρίτων της Meta Spark, με ισχύ από την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025», ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω του ιστολογίου της.

«Αυτό σημαίνει ότι τα εφέ Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) που έχουν κατασκευαστεί από τρίτους -συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών σημάτων και της ευρύτερης κοινότητάς μας των δημιουργών AR- δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα από αυτή την ημερομηνία.Τα εφέ AR που ανήκουν στη Meta θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα στους χρήστες μας σε όλη την Οικογένεια εφαρμογών μας.

Είμαστε βαθιά ευγνώμονες στην κοινότητα των δημιουργών, των επιχειρήσεων και άλλων βασικών ενδιαφερομένων που συμμετείχαν στο ταξίδι του Meta Spark», συνεχίζει η δήλωση. «Όταν λανσάραμε για πρώτη φορά αυτή την πλατφόρμα πριν από επτά χρόνια, οι εμπειρίες εμπλουτισμένες με επαυξημένη πραγματικότητα ήταν πρωτόγνωρες για τους περισσότερους καταναλωτές. Από τότε, η φαντασία, η καινοτομία και η δημιουργικότητα της κοινότητας των δημιουργών AR βοήθησε να επεκταθεί η εμβέλεια της AR σε εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους σε όλες τις πλατφόρμες της Meta».