Τον αριθμό - ρεκόρ των 3,9 δις impressions (φορές, δηλαδή, που το περιεχόμενο του ποστ θεάθηκε στο Διαδίκτυο) συγκέντρωσε στα σόσιαλ μήντια η παρουσίαση της συλλογής Boss x Russell Athletic της Hugo Boss που απευθύνθηκε στοχευμένα σε νεαρότερο ακροατήριο. Κάπως έτσι η Hugo Boss πέτυχε την μεγαλύτερη κάλυψη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ιστορία των Εβδομάδων των μητροπόλεων της μόδας ανά τον κόσμο.
Με την παρουσίαση να διοργανώνεται με φυσικό τρόπο σε ένα γήπεδο μπέισμπολ στο Μιλάνο, διάσημα μοντέλα όπως η Τζίτζι Χαντίντ, κι η Ιρίνα Σάικ σταρ του Tik Tok όπως o Κχάμπι Λέιμ, της K-pop όπως ο Μοπιγκ Μάθιου αλλά και η καλλονή 22χρονη γερμανίδα σπρίντερ, Αλίσα Σμιντ, προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν.
Διόλου τυχαίο. Εχοντας στο μυαλό τα σόσιαλ μήντια, η Hugo Boss επέλεξε συμπρωταγωνιστές που διαθέτουν εκατομμύρια ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Λέιμ, για παράδειγμα, με 113 εκατομμύρια ακολούθους στο Tik Tok έκλεισε το σόου. Κάπως έτσι η Hugo Boos έγινε η πρώτη εταιρεία που εμφανίστηκε στον λογαριασμό του.
Αλλοι δημοφιλείς σταρ όπως ο καναδός ηθοποιός κι ακτιβιστής Άβαν Τζόγκια και η επιχειρηματίας Κιάρα Φεράνι μετέδωσαν την εκδήλωση μέσα από τους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκαλώντας επιπλέον επισκεψιμότητα.
Τον περασμένο μήνα, η Hugo Boss παρουσίασε μια νέα στρατηγική στους επενδυτές της και στο κοινό, με το βλέμμα σε κάζουαλ ρούχα και όχι απλά κοστούμια. Η στοχευμένη καμπάνια της μάρκας προς τη Gen Z και τους πελάτες της millennial αντικατοπτρίζει το νέο της όραμα.
ΠΗΓΗ: fashionunited.com