H P&G υποδέχτηκε τους επισκέπτες της 83 Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης σε ένα «Σπίτι» όπου η καινοτομία και ο θετικός αντίκτυπός της στην κοινωνία υπογραμμίζονται μέσα από προϊόντα καθημερινής χρήσης.
Στο περίπτερο της P&G στη ΔΕΘ που φέτος έχει θέμα την «Αξιοποίηση της Καινοτομίας και της Δημιουργικότητας», ο επισκέπτης μπορούσε να θαυμάσει εικόνες, προϊόντα και καινοτόμες τεχνολογίες μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις, ζωντανή επίδειξη της επιστήμης, βίντεο και εικονικές εμπειρίες. Το βλέμμα των επισκεπτών όμως έπεφτε και σε δύο αρκουδάκια που φορούσαν πάμπερς. Εμφανισιακά τα αρκουδάκια ίδια, μόνο που το ένα ήταν πολύ, πολύ μικρότερο από το άλλο. Μαθαίνοντας το τι συμβολίζουν σκέφτηκα πως στην εικόνα ενός πρόωρου, διασωληνωμένου μωρού, λίγη σημασία θα δώσει κανείς στο τεράστιο πάμπερ που θα κάνει το βρέφος να μοιάζει ακόμα πιο μικρό, ακόμα πιο εύθραυστο. Το να έχουν οι γονείς του όμως τη δυνατότητα να του φορέσουν μία πάνα η οποία όχι μόνο δεν θα το ενοχλεί, αλλά θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες του –ακόμα και τα αυτοκόλλητα του πάμπερ είναι σχεδιασμένα ώστε να κάνουν τον λιγότερο δυνατό θόρυβο-, μπορεί να αλλάξει όχι μόνο το επίπεδο φροντίδας που προσφέρουν στο παιδί τους σε μία τόσο δύσκολη στιγμή, αλλά και την ίδια την ψυχολογία τους.
Αυτός άλλωστε είναι και ο πυρήνας της φιλοσοφίας της P&G: Μέσα από καινοτόμες τεχνολογίες και με την εξειδικευμένη τεχνογνωσία που διαθέτει να κάνει τη διαφορά, όχι μόνο βελτιώνοντας την καθημερινότητά μας, αλλά φροντίζοντας και για την κοινωνία και το περιβάλλον. Ενδεικτικό αυτής της φιλοσοφίας είναι πως αυτά τα ειδικά σχεδιασμένα για πρόωρα βρέφη πάμπερς η P&G τα προσφέρει δωρεάν σε αντίστοιχες κλινικές.
Η απρόσμενη καινοτομία που έχουμε όλοι σπίτι μας
Συνεχίζοντας κανείς την ξενάγηση στο περίπτερο μαθαίνει και μερικές ακόμα από τις εντυπωσιακές καινοτομίες, όπως τo Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίο προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα που έχουν συλλεχθεί από παραλίες.
Ένα άλλο εντυπωσιακό στοιχείο που μαθαίνει ο επισκέπτης είναι πως το πλυντήριο ρούχων είναι μια από τις οικιακές συσκευές που καταναλώνουν πολλή ενέργεια. Σε αυτήν την κατεύθυνση, οι κάψουλες πλυντηρίων Ariel Pods 3 σε 1 όχι μόνο καθαρίζουν τέλεια σε χαμηλή θερμοκρασία αλλά συμβάλλουν και στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Στο κομμάτι της τεχνολογίας δεν μπορεί κανείς να μην εντυπωσιαστεί με την ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral B Genius που συνδέεται με εφαρμογή στο κινητό για αποτελεσματικό βούρτσισμα.
Επίσης, το κοινό της ΔΕΘ γνώρισε για πρώτη φορά το P&G “Purifier of Water”, μια καινοτόμο φόρμουλα σε μορφή σκόνης που μπορεί να μετατρέψει μολυσμένο & ακατάλληλο για κατανάλωση νερό, σε πόσιμο. Mέσω του προγράμματος «Ασφαλές Πόσιμο νερό για τα Παιδιά», η P&G με τη βοήθεια ενός δικτύου 150 συνεργατών έχει διοχετεύσει από το 2004 μέχρι και σήμερα 13 δις λίτρα πόσιμου νερού σε χιλιάδες παιδιά και οικογένειες που το έχουν ανάγκη.
«Η δυνατότητα που έχουμε μέσα από την καινοτομία των προϊόντων μας που μπαίνουν στα νοικοκυριά καθημερινά να αγγίξουμε σύγχρονες προκλήσεις του περιβάλλοντος και της κοινωνίας, και μαζί με τους καταναλωτές να συμβάλλουμε στη λύση τους, είναι για εμάς τεράστια ευθύνη αλλά και μοναδική ευκαιρία. Μια προσπάθεια που ξεκινάει από το κάθε σπίτι και έχει άμεσο αντίκτυπο στο κοινό μας μέλλον.» ανέφερε ο Antoine Brun, Vice President της P&G στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, δίνοντας απόλυτα το στίγμα και την φιλοσοφία της εταιρείας.
Info
H Procter & Gamble http://www.pg.com αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο μέσα από κορυφαία προϊόντα εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων: Always, Ariel, Crest, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, Tide, Vicks, Viakal, Swiffer, Aussie. Η P&G επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως.