«Καλάθι του νοικοκυριού»: Αναρτήθηκαν οι νέες λίστες – Σε ισχύ και τα εορταστικά καλάθια

To «καλάθι του Άι Βασίλη» θα συνεχίσει να εφαρμόζεται έως και τις 11 Ιανουαρίου 2023 στα καταστήματα παιχνιδιών.
|
Open Image Modal
Eurokinissi

Αναρτήθηκαν σήμερα στο e-Καταναλωτής οι νέες λίστες για τα σούπερ μάρκετ που συμμετέχουν στο «καλάθι του νοικοκυριού». Αφορούν την εβδομάδα από 28/12/2022 έως τις 3/1/2023.

  • Δείτε ΕΔΩ τις νέες λίστες

Το «καλάθι του νοικοκυριού» μπαίνει σήμερα στην 9η εβδομάδα εφαρμογής του και έως τις 4 Ιανουαρίου 2023, λόγω των γιορτών, θα είναι εμπλουτισμένο με γαλοπούλα, μοσχάρι, τσουρέκι ή βασιλόπιτα και σοκολάτα.

Σημειώνεται ότι ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης σημείωσε πρόσφατα μιλώντας με δημοσιογράφους ότι δεν έχει τελειώσει η συζήτηση με τους κλάδους που θα δημιουργήσουν το δικό τους «καλάθι του νοικοκυριού».

To «καλάθι του Άι Βασίλη» θα συνεχίσει να εφαρμόζεται έως και τις 11 Ιανουαρίου 2023 στα καταστήματα παιχνιδιών.

Τιμές: 98% των προϊόντων μειώνονται ή διατηρούνται σταθερές

Σταθερές ή μειωμένες τιμές για το 98% των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «Kαλάθι του Nοικοκυριού», καταγράφονται κατά την 9η εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας της κυβέρνησης (28/12/2022 -3/1/2023), με βάση τους νέους τιμοκαταλόγους που γνωστοποίησαν στο Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων σήμερα, Τετάρτη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Επιπλέον, αναφορικά με την πρωτοβουλία για το «Καλάθι του Αη Βασίλη», το υπουργείο γνωστοποίησε ότι από σήμερα, 28 Δεκεμβρίου μετέχουν 40 αλυσίδες με 1.991 παιχνίδια (από 32 αλυσίδες με 1.560 παιχνίδια που ξεκίνησαν στις 14 Δεκεμβρίου). Οι τιμές στα παιχνίδια που προσφέρονται με έκπτωση παραμένουν αμετάβλητες.

«Προχωρούμε σταθερά στη μάχη κατά του Πληθωρισμού και υπέρ των καταναλωτών», σχολίασε ο υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων ’Αδωνις Γεωργιάδης.

 Αναλυτικά, σύμφωνα με το υπουργείο από το σύνολο 850 προϊόντων στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα:

 -στα 47, ποσοστό 6%, η τιμή μειώθηκε,

 -στα 782, ποσοστό 92%, η τιμή παρέμεινε σταθερή

 -και μόλις σε 21, ποσοστό 2%, η τιμή αυξήθηκε.

Ως εκ τούτου, το συνολικό κόστος του «Καλαθιού του Νοικοκυριού» είναι μειωμένο στη συντριπτική πλειονότητα των σούπερ μάρκετ με τη μεγαλύτερη μείωση -2,23% στην αλυσίδα LIDL.

Οι ποσοστιαίες μεταβολές στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» κάθε αλυσίδας αναφέρονται αναλυτικά στο επισυναπτόμενο γράφημα.

Open Image Modal
e-katanalotis

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΕΡΤ News