Κατά 80% θα καλύπτει με φωτοβολταϊκά τις ενεργειακές της ανάγκες η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Επεκτείνει τις επενδύσεις της στην πράσινη ενέργεια – στην παραγωγή τα εξηλεκτρισμένα Qashqai e-POWER και Juke Hybrid
|
Open Image Modal
Qashqai e-POWER και JUKE HYBRID.
Matt Walker

Από το 70% που καλύπτει σήμερα τις ενεργειακές της ανάγκες η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., με τις νέες της επενδύσεις σε φωτοβολταϊκά, που ολοκληρώνονται εντός του 2022, πρόκειται να καλύψει το 80%. Η εταιρεία θα επεκτείνει τα ηλιακά πάνελ στις εγκαταστάσεις της στην Αθήνα, προωθώντας και ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση. Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει σε συστήματα και τεχνολογίες για επιπλέον εξοικονόμηση ενέργειας (φωτισμός LED, αυτοματισμοί, συστήματα κλιματισμού κ.α.), κινήσεις οι οποίες επιφέρουν μειώσεις κατά 20% της συνολικής κατανάλωσης σε ηλεκτρικό ρεύμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα υφιστάμενα φωτοβολταϊκά συγκροτήματα, συνολικής ονομαστικής ισχύος 700kW, συνεισφέρουν σε μια ετήσια αποφυγή εκπομπών CO2 (σε σχέση με ενέργεια προερχόμενη από ορυκτά καύσιμα) που ανέρχεται ήδη αθροιστικά σε 678 τόνους!

Παράλληλα, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, είναι εφικτή η φόρτιση των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας, με ηλεκτρικό ρεύμα προερχόμενο από τα φωτοβολταϊκά συγκροτήματα, εξυπηρετώντας με αυτό τον τρόπο τόσο τον ιδιόκτητο στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων της, όσο και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των πελατών, επισκεπτών της.

 

Open Image Modal
Φωτοβολταϊκά
NISSAN

 

Στην παραγωγή τα Qashqai e-POWER και Juke Hybrid

Οι εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των δύο crossover μοντέλων, βγαίνουν τώρα από τις παραγωγικές γραμμές του εργοστασίου της Nissan στο Σάντερλαντ.

Το Nissan Qashqai, προσφέρεται τώρα με το μοναδικό σύστημα e-POWER της Nissan, για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Το ομόσταυλο Nissan Juke στην κατηγορία Β, είναι πλέον εξοπλισμένο με ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Αυτά τα νέα κινητήρια σύνολα εγκαινιάστηκαν σε μια περίοδο που η συνδυασμένη παραγωγή των δύο crossover ξεπέρασε τα πέντε εκατομμύρια αυτοκίνητα στο εργοστάσιο, όπου κατασκευάζεται και το LEAF.

Τα δύο εξηλεκτρισμένα μοντέλα αποτελούν μέρος μιας επένδυσης 500 εκατομμυρίων λιρών, που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως από τη Nissan στο εργοστάσιο, για την κατασκευή των σημερινών γενεών των Qashqai και Juke. Οι νέες εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν μια υπερσύγχρονη εγκατάσταση συναρμολόγησης μπαταριών αξίας 10 εκατομμυρίων λιρών, όπου κατασκευάζονται πακέτα μπαταριών τόσο για το e-POWER όσο και για τα υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, προκειμένου να τοποθετηθούν σε οχήματα.

Επίσης, από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή του LEAF, το 2011, το προσωπικό του εργοστασίου της Nissan στο Sunderland έχει περάσει από περισσότερες από δύο εκατομμύρια ώρες εκπαίδευσης, αφιερωμένες στην κατασκευή εξηλεκτρισμένων οχημάτων, ενώ έχουν προγραμματιστεί ακόμα περισσότερες για τα επόμενα χρόνια.

Καταλήγοντας, το εργοστάσιο του Σάντερλαντ αποτελεί βάση του EV36Zero, ενός εμβληματικού οικοσυστήματος κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων αξίας 1 δισ. λιρών, που συνδυάζει ηλεκτρικά οχήματα, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και παραγωγή μπαταριών.