Η πανδημία του κορονοϊού, οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας, το κλείσιμο των καταστημάτων και των εργοστασίων, έφεραν, ως φυσικό επακόλουθο, την κάθετη πτώση των πωλήσεων καινούργιων ΙΧ, τόσο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης (εκτός, πλέον, του Ηνωμένου Βασιλείου), όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Τον Απρίλιο του 2020, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν μείωση κατά 76,3%, με 270.682 μονάδες, έναντι των 1.143.046 μονάδων του Απριλίου του 2019. Στην Ελλάδα η μείωση άγγιξε το 80,2%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μήνες του 2020, στην Ε.Ε, κινήθηκαν: Ιανουάριος -7,5%, Φεβρουάριος -7,4%, Μάρτιος -55,1%, Απρίλιος -76,3%, έναντι των αντίστοιχων μηνών του 2019.
Η πτώση ήταν ακόμα μεγαλύτερη στην Ιταλία με 97,6% και στην Ισπανία κατά 96,5%. Κοιτάζοντας τις άλλες μεγάλες αγορές, η ζήτηση μειώθηκε κατά 61,1% στη Γερμανία, ενώ η Γαλλία σημείωσε πτώση 88,8%, τον Απρίλιο.
Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2020, η ζήτηση της ΕΕ, για καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα, μειώθηκε κατά 38,5% (Ιταλία -50,7%, Ισπανία -48,9%, Γαλλία -48,0%, Γερμανία -31,0%, Ελλάδα -38,3%).
Συνολικά, το 4μηνο του 2020, έχουν πουληθεί 2.751.821 μονάδες, έναντι 4.475.630 επιβατικών, το αντίστοιχο 4μηνο του 2019.
Σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων Ηνωμένου Βασιλείου, Ισλανδίας, Νορβηγίας, Ελβετίας, η πτώση άγγιξε το 78,3% τον Απρίλιο του 2020 (292.182 μονάδες) και στο πρώτο 4μηνο είναι -39%, με 3.347.169 νέα ΙΧ, έναντι των 5.482.072 του 4μηνου του 2019.