Περισσότερες από 18 εταιρείες αυτοκινήτων που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις τους κατά την διάρκεια του πρώτου τετραμήνου του 2015. Το αξισοημείωτο βέβαια στην Ελλάδα της κρίσης είναι, ότι οι Έλληνες προτιμούν να αγοράζουν μικρά και έυχρηστα αυτοκίνητα όπως smart, αλλά και Porsche!
Η λίστα με τις εταιρείες που έχουν θετικό πρόσημο στις πωλήσεις τους το πρώτο τετράμηνο: Peugeot 485,3%, smart 225%, Lexus 184,6%, Land Rover 137,5%, Porsche 150%, Kia 73%, Mini 63,7%, Audi 34,1%, Renault 27,1%, VW 22,5%, Volvo 18,6%, Mercedes 17,1%, Nissan 13,4%, Toyota 12,9%, Citroen 12,8%, BMW 10,7%, Suzuki 10,1%, Ford 5,6%, κ.α.
Αρνητικό πρόσημο στις πωλήσεις σημείωσαν οι μάρκες: Subaru 73,7%, Lancia 73,6%, Alfa Romeo 46,3%, Chevrolet 46,1%, Abarth 30,8%, Fiat 30,2%, Skoda 16,5%, Honda 16,2%, Dacia 14,6%, Seat 12,3%, Hyundai 3,5%, Mitsubishi 2,8%, Opel 2,3% κ.α.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ(Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπρόσωπων Αυτοκινήτων) η ανοδική τάση στο σύνολο της αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων το πρώτο τετράμηνο άγγιξε το 13,7% σε σχέση με αντίστοιχο περσινό διάστημα. Συνολικά πουλήθηκαν 25.072 καινούργια αυτοκίνητα ενώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα είχαν πάρει πινακίδες κυκλοφορίας 22.046 αυτοκίνητα.
(Mε πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ)