Ο Κώστας Κονδύλης, που πέθανε στις 17 Αυγούστου σε ηλικία 78 ετών, ήταν ένας από τους διασημότερους αρχιτέκτονες του Μανχάταν και είχε συνεργαστεί με τον Ντόναλντ Τραμπ. Το Trump World Tower δίπλα στο κτίριο του ΟΗΕ στη Ν. Υόρκη, το ξενοδοχείο Trump International Hotel and Tower στο Columbus Circle και πολλά από τα κτίρια στο Trump Place στην δυτική πλευρά του Μανχάταν φέρουν την υπογραφή του Κώστα Κονδύλη, ο οποίος γεννήθηκε στην Αφρική από Ελληνες γονείς.
Ο ελληνικής καταγωγής αρχιτέκτονας έκανε το δεύτερο μεταπτυχιακό του στο Πανεπιστήμιο Columbia της Ν. Υόρκης και μετά από αρκετά χρόνια συνεργασίας με διάφορα αρχιτεκτονικά γραφεία, έφτιαξε την δική του εταιρεία. Ανάμεσα στα κτίρια τα οποία σχεδίασε ήταν και το Manhattan Place, στην 1η Λεωφόρο του Μανχάταν, το οποίο τράβηξε την προσοχή του Τραμπ. Χτίστηκε το 1984, ήταν ένας από τους πρώτους ουρανοξύστες με διαμερίσματα στην πόλη και η πολυτέλεια ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του σχεδιασμού του.
Η γνωριμία του με τον Τραμπ άλλαξε την καριέρα του Κώστα Κονδύλη, ο οποίος σχεδίασε ορισμένα από τα πιο αμφιλεγόμενα κτίρια του Μανχάταν. Για πολλούς κατοίκους της πόλης τα κτίρια του Τραμπ, συμπεριλαβανομένων αυτών με την υπογραφή Κονδύλη, είναι πολύ ψηλά, πολύ γυαλιστέρα και πολύ κακόγουστα. Το δε Trump World Tower, το οποίο υψώνεται σε 90 ορόφους δίπλα στο κτίριο του ΟΗΕ και είχε προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων λόγω του ύψους του, δεν έγινε ολόχρυσο χάρη στον Κ. Κονδύλη.
”Ο Τραμπ ήθελε ένα χρυσό κτίριο” είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή του. ”Τα ήθελε όλα χρυσά...” Ο Κ. Κονδύλης, όμως, επέμενε στον χαλκό και η μόνη ”έκπτωση” που έκανε στον Τραμπ, ήταν η ένταξη του λογότυπου της εταιρείας στην εξωτερική πλευρά του κτιρίου.
Για τον ίδιο τον Τραμπ ο Κονδύλης είχε δηλώσει ότι ”είναι ένας επιχειρηματίας σαν όλους τους άλλους Αμερικανούς επιχειρηματίες: Εχει κότσια!”
″Ο Κώστας είναι ένας αρχιτέκτονας με εξαιρετική αισθητική άποψη, ο οποίος μπορεί και να σχεδιάζει” είχει δηλώσει για τον Κονδύλη ο Τραμπ.
Ο Κώστας Κονδύλης μεγάλωσε στην Αθήνα κι όταν οι γονείς του άρχισαν να χτίζουν το σπίτι τους, ήταν μόνιμος επισκέπτης στην οικοδομή, έτοιμος να προσφέρει την γνώμη του για τον σχεδιασμό του σπιτιού. Η προτίμησή του στο βιομηχανικό ντιζάιν φάνηκε από νωρίς, όπως και η αγάπη του για τα κτίρια διαμερισμάτων.
”Είναι μία απόφαση την οποία λαμβάνει κανείς νωρίς στην ζωή του”, είχε δηλώσει στους New York Times. ”Οταν φτιάχνω κτίρια στα οποία θα μείνουν άνθρωποι, έχω την αίσθηση ότι προσφέρω κοινωνικό έργο. Φτιάχνω γειτονιές...”