Μπορεί να ζούμε στην πιο εξελιγμένη και συναρπαστική περίοδο του ανθρώπινου γένους μέχρι σήμερα -με τα καλά και τα κακά της, προφανώς- αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα πως η πρόοδος που έχουμε επιτύχει σε όλους τους τομείς της ζωής μας, μας έχει κάνει και πιο έξυπνους. Μάλλον το αντίθετο σε κάποιες περιπτώσεις (βλ. αποχαύνωση από τη συνεχή χρήση των smartphones, για παράδειγμα).
Ακριβώς πάνω σε αυτό το παράδοξο της σύγχρονης κοινωνίας πάτησε η διαφημιστική εταιρεία The Community προκειμένου να δημιουργήσει δύο σποτάκια που σατιρίζουν με τον πλέον έξυπνο τρόπο την ανοησία που υπάρχει γύρω μας. Πρωταγωνιστές των σποτ είναι άνθρωποι που μπροστά σε κρίσιμα ζητήματα ζωής και θανάτου, αγνοούν πλήρως την κοινή λογική και συμπεριφέρονται με τον πλέον αψυχολόγητο -και χαζό, όπως θα δείτε- τρόπο, προκειμένου να μείνουν πιστοί στον σύγχρονο τρόπο ζωής. Ο οποίος, με τη σειρά του, είναι ώρες-ώρες εξίσου χαζός.
Στο τέλος κάθε σποτ, αναγράφεται στην οθόνη το μήνυμα: «Όπου κι αν πηγαίνει ο κόσμος, μην πάτε. Τουλάχιστον για δύο ώρες. Ελάτε να δείτε ανεξάρτητο κινηματογράφο». Στόχος τους είναι να προωθήσουν τη δουλειά της αργεντίνικης εταιρείας FilmSuez που χειρίζεται το μάρκετινγκ περισσότερων από 430 κινηματογραφικών αιθουσών. Όπως δηλώνει η ίδια η FilmSuez «μια καλή ταινία που δεν είναι blockbuster, μπορεί να μας κάνει να σκεφτούμε, μέσα σε έναν κόσμο που σκέφτεται όλο και λιγότερο».
Δείτε τα δύο φανταστικά σποτ παρακάτω.