Λονδίνο: Εστιατόριο δεν πλήρωνε τους εργαζόμενους αν μιλούσαν στο κινητό

Η Subway υποχρέωσε τον ιδιοκτήτη να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς.
Open Image Modal
Joe Raedle via Getty Images

Κατάστημα του παγκόσμιου κολοσσού των σάντουιτς Subway, στο κέντρο του Λονδίνου, τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, για τους λάθος λόγους.

Αιτία ήταν, μία αφίσα, η οποία είχε τοποθετηθεί σε περίοπτη θέση εντός του καταστήματος και η οποία ενημέρωνε τους εργαζόμενους, πως οποιαδήποτε χρήση του κινητού εν ώρα εργασίας, θα είχε άμεση επίπτωση στον μισθό τους καθώς δεν θα πληρωνόντουσαν για την συγκεκριμένη βάρδια.

Τις ίδιες συνέπειες θα είχε ο εργαζόμενος σε περίπτωση που κάποιος πελάτης υπέβαλε γραπτώς κάποιο παράπονο ή εαν το κατάστημα δεν περνούσε τον έλεγχο που θα γινόταν από τα γραφεία της μητρικής εταιρείας.

Open Image Modal
HuffPost UK

Οπως ανακοίνωσε η Subway, παρά το γεγονός πως όλα τα καταστήματα αποτελούν ανεξάρτητες επιχειρήσεις, είχε γίνει σύσταση στο συγκεκριμένο ιδιοκτήτη, να αναθεωρήσει τις πρακτικές του και να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες κανονισμούς της εταιρείας και τους νόμους. Παράλληλα τον υποχρέωσε να απομακρύνει την αφίσα.

Μιλώντας στην αγγλική έκδοση της HuffPost UK, η νομικός εργατικού δικαίου Κέιτη Μαχόνεϊ, ξεκαθάρισε πως κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να έχει εφαρμογή, καθώς δεν αναφέρεται πουθενά στην σύμβαση των εργαζομένων.

Πηγή: HuffPost UK