Μασκ κατά διαφημιστών στο Χ: Να πάει να...όποιος πάει να με εκβιάσει με διαφημίσεις ή λεφτά

Ο δισεκατομμυριούχος καταφέρθηκε εναντίον διαφημιστών που έχουν φύγει από το Χ (Twitter).
Open Image Modal
.
via Associated Press

«Αν κάποιος είναι να με εκβιάζει να με διαφημίσεις ή λεφτά, να πάτε να...» είπε ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης του Χ (Twitter), Έλον Μασκ, σε μια «έκρηξη» κατά διαφημιστών που έχουν εγκαταλείψει το Χ, προειδοποιώντας ότι θα «σκοτώσουν» έτσι την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, σε εκδήλωση στη Νέα Υόρκη κατηγόρησε εταιρείες που συμμετέχουν σε μποϊκοτάζ διαφημίσεων στο Twitter πως προσπαθούν να τον εκβιάσουν, λέγοντας χαρακτηριστικά «να πάτε να...».

Κάποιες εταιρείες έχουν σταματήσει τις διαφημίσεις στο Χ εν μέσω προβληματισμών λόγω αντισημιτισμού, περιλαμβανομένης μιας ανάρτησης από τον ίδιο τον Μασκ. Ο δισεκατομμυριούχος ζήτησε συγγνώμη για την ανάρτηση, λέγοντας πως ίσως ήταν το «πιο χαζό» πράγμα που έχει ανεβάσει ποτέ online. Ωστόσο, απαντώντας σε ερώτηση στο DealBook Summit των New York Times περί του μποϊκοτάζ από εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η Disney, η Apple και η Comcast, προκάλεσε αίσθηση, καθώς είπε «δεν θέλω να διαφημίζουν...αν είναι κάποιος να με εκβιάζει με διαφημίσεις ή λεφτά, να πάτε να...».

«Να πάτε. Να...Είναι σαφές; Ε, Μπομπ, αν είσαι στο κοινό, έτσι νιώθω» πρόσθεσε. Θεωρείται ότι αναφερόταν στον Μπομπ Άιγκερ, διευθύνοντα σύμβουλο της Disney, που είχε μιλήσει στη σύνοδο νωρίτερα μέσα στην ημέρα. Επίσης, σημειώνεται πως στην αίθουσα μαζί του ήταν η Λίντα Γιακαρίνο, διευθύνουσα σύμβουλος της Χ, που έχει αναλάβει να φέρει τους διαφημιστές πίσω στην πλατφόρμα.

Ο Μασκ είπε επίσης πως οι διαφημιστές θα μπορούσαν να «σκοτώσουν» το Χ. «Αυτό που θα κάνει το μποϊκοτάζ διαφημίσεων θα είναι να σκοτώσει την εταιρεία» σημείωσε. «Όλος ο κόσμος θα ξέρει ότι αυτοί οι διαφημιστές σκότωσαν την εταιρεία, και θα το καταγράψουμε με πολλές λεπτομέρειες».

Σε συνέντευξή του στο BBC τον Απρίλιο ο Μασκ είχε πει ότι «σχεδόν όλοι (οι διαφημιστές) είτε έχουν επιστρέψει είτε θα επιστρέψουν», Τρεις μήνες αργότερα είχε παραδεχτεί σε ανάρτηση στο Χ πως τα διαφημιστικά έσοδα είχαν πέσει κατά 50%. Αυτό είχε γίνει πριν έκθεση της ομάδας άσκησης πίεσης Media Matters, που ισχυριζόταν πως κάποιες διαφημίσεις είχαν εμφανιστεί δίπλα σε περιεχόμενο ναζιστικού χαρακτήρα. Το Χ είπε ότι η έκθεση παρουσίαζε λανθασμένα την αληθινή εμπειρία χρήστη του Χ για να υπονομεύσει την ελευθερία λόγου και να παραπλανήσει διαφημιστές και μήνυσε τη Media Matters.