Με ελληνικό άνεμο πνέει η ολοκαίνουργια Maserati Grecale

Παγκόσμιο ντεμπούτο με δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις, μια πανίσχυρη, συμβατική βενζίνης και μια αμιγώς ηλεκτρική.
Open Image Modal
MASERATI

Ιδού το νέο «εργαλείο» για χειρός Maserati. Η τρίαινα του Ποσειδώνα –το έμβλημα της ιταλικής μάρκας από τη Μόντενα- σηκώθηκε εκ νέου και αντιμετώπισε τον άνεμο της Ζακύνθου, τον Gecale όπως τον αποκαλούν οι Ιταλοί. 

Το νέο μοντέλο της Maserati είναι εδώ και επιτυγχάνει, σύμφωνα με τη μάρκα, την ιδανική ισορροπία μεταξύ ευελιξίας, κομψότητας, απόδοσης και καινοτομίας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα απόδοση, άνεση και ασφάλεια. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυάζονται με τις δυνατότητες εκτός δρόμου και την ασυμβίβαστη οδηγική απόλαυση.

Η Grecale, το νέο SUV, θα παράγεται στο εργοστάσιο του Cassino και στη μία της εκδοχή πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της Maserati.

Open Image Modal
MASERATI

Το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί με τέσσερις εκδόσεις: GT, που τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο ήπιας υβριδικής τεχνολογίας κινητήρα ισχύος 300 ίππων, Modena, με τετρακύλινδρο επίσης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας κινητήρα 330 ίππων και Trofeo, εξοπλισμένο με έναν V6 κινητήρα βενζίνης υψηλών επιδόσεων 3.0lt - 530 ίππων που βασίζεται στον κινητήρα Nettuno που είναι τοποθετημένος στο MC20.

Οσο για την τέταρτη έκδοση, η Grecale θα είναι διαθέσιμη και ως Folgore, 100% ηλεκτρική έκδοση με τεχνολογία 400V.

Ως προς τις διαστάσεις, στην έκδοση GT, η Grecale έχει μήκος 4,846 μ., με μεταξόνιο 2,901 μ., ύψος 1,670 μ. και πλάτος 2,163 μ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην έκδοση Trofeo επιταχύνει σε 3,8 δευτερόλεπτα στα 0-100 χλμ./ώρα, με τελική ταχύτητα 285 χλμ./ώρα, έχοντας εκτεταμένη χρήση εκλεκτών υλικών, όπως: ξύλο, ανθρακονήματα και δέρμα.

Open Image Modal
MASERATI

Σχεδιαστικά, το μπροστινό μέρος διαθέτει μια χαμηλή και επιβλητική μάσκα, ενώ πίσω τα φώτα μπούμερανγκ είναι εμπνευσμένα από το Giugiaro 3200 GT.

Στο εσωτερικό, όλα γίνονται βασισμένα στην αφή, με εξαιρετική αισθητική λειτουργία και φωνητικές εντολές. Η τεχνολογία ελέγχεται από τη μεγάλη κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών, τη μεγαλύτερη στην ιστορία της Maserati, από μια άλλη οθόνη 8,8 ιντσών, για τα επιπλέον χειριστήρια και από μια τρίτη για τους επιβάτες στα πίσω καθίσματα.

Η δε διαχείριση της εμπειρίας στο αυτοκίνητο γίνεται από το σύστημα πολυμέσων της Maserati Intelligent Assistant (MIA), από το υπερσύγχρονο infotainment και από το Maserati Connect.

Open Image Modal
MASERATI

Κάθε ταξίδι μετατρέπεται σε μια μοναδική περιπέτεια που συνδυάζει δυναμική άνεση και μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία, χάρη στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά που παρέχεται από το νέο σύστημα 100% Maserati Vehicle Dynamic Control Module (VDCM) και τον έλεγχο 360 μοιρών που προσφέρει στο αυτοκίνητο. Ο οδηγός, αρκεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών οδήγησης: COMFORT, GT, SPORT, CORSA (μόνο Trofeo) και OFF-ROAD.

Περισσότερα, εν καιρώ.