Με την κεκτημένη ταχύτητα του 2023 συνεχίζει η αγορά αυτοκινήτου και το 2024. Κι ενώ η περσινή χρονιά έκλεισε με 134.484 μονάδες πωλήσεων νέων ΙΧ, ήτοι +27,7% πάνω από το 2022, ο πρώτος μήνας του 2024 έκλεισε κι αυτός με +21,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023.
Τον Ιανουάριο φέτος ταξινομήθηκαν 12.762 νέα ΙΧ, 1.169 καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) με +7,2% και 47 καινούργια λεωφορεία με 67,9% αύξηση!
Ως προς τις κατηγορίες αμαξωμάτων, τα supermini (B) κατέχουν το 57,2% (63,1% τον Ιανουάριο του 2023), τα μικρομεσαία το 27,9% (23,7%), ενώ τα πολύ μικρά αυτοκίνητα πόλης που κάποτε είχαν μεγάλο μερίδιο, τώρα που αυτή η κατηγορία γίνεται ηλεκτρική, έχουν μειωμένο μερίδιο. Πλέον κατέχουν το 7,9% (7,1% πέρυσι).
Σε αυτές τις κατηγορίες υπάρχει και η υποκατηγορία των SUV / Crossover, που αποσπά το 54,7% από 47,9% και δείχνει ότι έχει ακόμα περιθώρια να ανέβει.
Όσον αφορά το καύσιμο, τα αμιγώς βενζινοκίνητα συνεχώς μειώνονται, έχοντας μερίδιο 40,6% (47,2%), όπως και τα αμιγώς πετρελαιοκίνητα με 12,6% (19,8%). Αυτό συμβαίνει επειδή οι εταιρείες κατασκευάζουν υβριδικά αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να έχουν τώρα μερίδιο 36,0% από 23,9% ενώ και τα επαναφορτιζόμενα (plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά), έχουν αύξηση με 9,8% έναντι 6,8% πέρυσι. Τα οχήματα με φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου με βενζίνη) έχουν μειωθεί στο 0,1% και αυτά με υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου με βενζίνη) έχουν το 1% από 2%.