Η Jaguar F-PACE, η οποία προσφέρεται και σε plug-in hybrid έκδοση P400e, ετοιμάζεται να κάνει ποδαρικό στη νέα χρονιά, με μια αναβαθμισμένη έκδοση, σε αρκετούς τομείς.
Κατ’ αρχάς, η P400e διαθέτει τώρα μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου, που περιλαμβάνει εννέα μονάδες, αντί οκτώ, αυξάνοντας την ικανότητα αποθήκευσης ενέργειας στα 19,2kWh. Αυτό αυξάνει την πλήρως ηλεκτρική αυτονομία από τα 53 χλμ., σε έως 65 χλμ., κάτι που αντιστοιχεί σε αύξηση πάνω από 20%. Ως εκ τούτου, μειώνονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και η κατανάλωση καυσίμου, που τώρα ξεκινούν από τα 37 γρ./χλμ. και από τα 1,6 λίτρα/100χλμ., αντίστοιχα.
Με συνδυασμένη ισχύ 404 ίππους και ροπή 640Nm, η έκδοση P400e επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,3 δευτερόλεπτα.
Αξίζει να σημειωθεί, δε, ότι πάνω από μία στις δέκα πωλήσεις F-PACE σε όλο τον κόσμο, αφορούν στο μοντέλο P400e, ενώ σε χώρες όπως η Ολλανδία – όπου τα ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι πιο δημοφιλή – το ποσοστό αυτό φθάνει και στο 98%.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό, είναι ότι η F-PACE θα προσφέρεται μόνο σε εκδόσεις εξοπλισμού R-Dynamic.
Τα μοντέλα R-Dynamic S, SE και HSE εφοδιάζονται με ζάντες 19, 20 και 21 ιντσών, αντίστοιχα, που προσφέρονται με δυνατότητα επιλογής diamond-turned ή μαύρου φινιρίσματος (όλες διατίθενται με προαιρετικά ελαστικά αυτόματης στεγανοποίησης), ενώ η έκδοση 400 SPORT υιοθετεί σφυρήλατες ζάντες 22 ιντσών – Style 1020 σε Gloss Silver με diamond-turned φινίρισμα και ένθετα που δημιουργούν αντίθεση. Επίσης, τα κεντρικά καπάκια είναι όλα μαύρα και ασημί, αντί κόκκινα και ασημί.
Η δυναμική παρουσία της F-PACE ενισχύεται περαιτέρω με το Black Pack – τώρα στάνταρ σε όλα τα μοντέλα, από το R-Dynamic SE μέχρι το SVR. Φινίρισμα Gloss Black χρησιμοποιείται στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και στη μάσκα, το πλαίσιο της μάσκας, τα πλαίσια των παραθύρων, τους αεραγωγούς των φτερών, την πίσω ποδιά, και τα πίσω σήματα. Μία ακόμα διακριτική αλλαγή είναι το ανανεωμένο σήμα της μάσκας της R-Dynamic, που τώρα υιοθετεί μία σύγχρονη μαύρη και γκρι εμφάνιση, αντί για κόκκινη και πράσινη.
Στο εσωτερικό της πολυτελούς, ευρύχωρης καμπίνας υπάρχουν περισσότερες τεχνολογίες από πριν. Το R-Dynamic S αποκτά τη νέα TFT ψηφιακή οθόνη οδηγού (Digital Driver Display), που προσφέρει διαμόρφωση δύο οργάνων με επιλογή πολυμέσων ή πλοήγησης στο κεντρικό πάνελ, ενώ η ασύρματη φόρτιση συσκευών είναι στάνταρ από την έκδοση R-Dynamic SE και πάνω. Κάθε μοντέλο της γκάμας F-PACE περιλαμβάνει το γρήγορο, διαισθητικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Pivi Pro, που προσφέρει απρόσκοπτη συνδεσιμότητα μέσω Ασύρματου Apple CarPlay, Ασύρματου Android Auto, ενσωματωμένου φωνητικού ελέγχου Alexa, και πλοήγησης what3words. Το δε Pivi Pro – μαζί με άλλα συστήματα του οχήματος – είναι πάντα επικαιροποιημένο χάρη στις ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού (software-over-the-air updates).
Η ανανεωμένη γκάμα της F-PACE περιλαμβάνει τις εκδόσεις R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT και SVR, που είναι το κορυφαίο SUV υψηλών επιδόσεων της Jaguar. Με ισχύ αποκλειστικά από τον υπερτροφοδοτούμενο V8 βενζινοκινητήρα των 5.0 lt της Jaguar που αποδίδει 550 ίππους, μπορεί να επιταχύνει σε 4 δευτ. και να αναπτύξει τελική ταχύτητα 286 χλμ./ώρα.
Η παγκόσμια γκάμα κινητήριων συνόλων περιλαμβάνει τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα PHEV 404 ίππων, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 250 ίππων, τετρακύλινδρους πετρελαίου MHEV (ήπιας υβριδικής τεχνολογίας) 163 ίππων και 204 ίππων, εξακύλινδρο πετρελαίου MHEV 300 ίππων, εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 400 ίππων MHEV και V8 βενζινοκινητήρα 550 ίππων, και όλοι κατασκευάζονται στο Κέντρο Παραγωγής Κινητήρων της Jaguar Land Rover στο Wolverhampton του Ηνωμένου Βασιλείου.
Όλα τα μοντέλα F-PACE διαθέτουν ευφυή τετρακίνηση και οκτατάχυτα αυτόματα κιβώτια.