Με το τρένο στη Θεσσαλονίκη Αλεξοπούλου και Ταχιάιος

Επίσκεψη υφυπουργών Μεταφορών και Υποδομών στα έργα του μετρό.
Open Image Modal
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Οι υπουργοί οφείλουν να γνωρίζουν το πώς ταξιδεύουν οι πολίτες και στο πλαίσιο αυτό εντάχθηκε και η επίσκεψη των υφυπουργών Μεταφορών Χριστίνας Αλεξοπούλου και Υποδομών Νίκου Ταχιάου σε Λαμία και Θεσσαλονίκη, συνοδευόμενοι από τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά.

Στη «νύμφη του Θερμαϊκού» οι δύο υφυπουργοί είχαν συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και με τον υφυπουργό Μακεδονίας – Θράκης Ευστάθιο Κωνσταντινίδη, από τον οποίο ενημερώθηκαν σχετικά με ζητήματα που αφορούν στις αρμοδιότητές τους και συζήτησαν την πορεία των συγκοινωνιακών έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη στη συμπρωτεύουσα.

Στη συνέχεια, μετέβησαν στους υπό κατασκευή σταθμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης «Βενιζέλου» και «Φλέμινγκ», καθώς και στο Αμαξοστάσιο του μετρό στην Πυλαία, όπου ενημερώθηκαν αναλυτικά για την πορεία των κατασκευαστικών έργων και για τον τρόπο λειτουργίας του μετρό, που αναμένεται να παραδοθεί σε εμπορική χρήση στις αρχές του 2024, με καθυστέρηση, βέβαια, καθώς αρχικώς ο σχεδιασμός ήταν στα τέλη του 2023.

Open Image Modal
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

«Ως κυβέρνηση, σύμφωνα με τις εντολές του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, δίνουμε μεγάλη έμφαση στη βελτίωση των μεταφορών και των συγκοινωνιών, σε όλη την Ελλάδα. Χθες, με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα και τον γενικό γραμματέα Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά, ταξιδέψαμε σιδηροδρομικώς στη Λαμία, όπου συμμετείχαμε στο 29ο συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών».

«Από τη Λαμία ήλθαμε με τραίνο ως τη Θεσσαλονίκη, για να διαπιστώσουμε τις συνθήκες ταξιδιού και εξυπηρέτησης των επιβατών. Όπως γνωρίζετε, την περασμένη τετραετία έγιναν πολύ σημαντικές ενέργειες για τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών στη συμπρωτεύουσα, σε συνεργασία και με τον ιδιωτικό τομέα. Μεταξύ άλλων, επιταχύνθηκε αισθητά η κατασκευή του Μετρό, που ολοκληρώνεται σύντομα, και διπλασιάστηκε ο αριθμός των λεωφορείων στην πόλη».

«Στόχος της  πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου είναι να δημιουργήσουμε ένα ολιστικό σύστημα Μεταφορών, στο οποίο όλοι οι συμμετέχοντες συνεργάζονται, με σκοπό τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πολιτών. Απώτερος σκοπός όλων αυτών των δράσεων είναι η συνολική αναδιοργάνωση του κυκλοφοριακού μοντέλου της Θεσσαλονίκης», δήλωσε η Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Open Image Modal
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

«Θεωρώ πολύ βασικό να λύσουμε όλα τα ζητήματα που υπάρχουν, με τη συνεργασία των φορέων του τομέα μεταφορών της Θεσσαλονίκης. Για παράδειγμα το μετρό, όταν ξεκινήσει, θα έχει ενιαίο εισιτήριο με τον ΟΑΣΘ, κάτι που θα επιτευχθεί σε συνεργασία και με τον ΟΣΕΘ. Είναι πολύ σημαντικό, όμως, να καταλάβουμε ότι το μετρό έχει μπει στις ράγες»

«Τη Δευτέρα που μας πέρασε η Ελληνικό Μετρό έστειλε στο Ελεγκτικό Συνέδριο τη σύμβαση με την εταιρεία λειτουργίας του Μετρό. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στο έργο μπαίνει ένας ακόμη παίκτης, ο οποίος είναι αυτός που θα αποδώσει στη Θεσσαλονίκη προς εμπορική λειτουργία το έργο, η χρήση του οποίου από τους πολίτες θα ξεκινήσει εντός του 2024, βελτιώνοντας σημαντικά την καθημερινότητα όλων μας», ανέφερε ο Νίκος Ταχιάιος.