Αυξάνει την παρουσία της στην Ελλάδα, παρά την πτώση πωλήσεων η σουηδική
Η&Μ λειτουργώντας ηλεκτρονικά καταστήματα κι άλλων σημάτων που
διαχειρίζεται όπως τα Monki, Weekday, & Other Stories και Arket.
Στο φυσικό της δίκτυο ωστόσο –που εκπροσωπείται από το ομώνυμο σήμα και 35 καταστήματα στη χώρα- οι πωλήσεις για τους εννέα μήνες της χρήσης της
υποχώρησαν κατά 21%, αν και το ποσοστό πτώσης περιορίστηκε στο 14% τους
μήνες Ιούνιο-Ιούλιο- Αύγουστο, δηλαδή μετά την επανεκκίνηση λειτουργίας των
καταστημάτων. Παγκοσμίως στο συγκεκριμένο τρίμηνο η H&M παρουσίασε
μειωμένες πωλήσεις κατά 16% αλλά και οριακή κερδοφορία, γεγονός που ωστόσο δεν αλλάζει θεαματικά την επίπτωση που δέχθηκε κατά το διεθνές lockdown.
Η πανδημία προφανώς έχει επηρεάσει τη δραστηριότητα της πολυεθνικής αλυσίδας ένδυσης σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται. Τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με την ενημέρωση που έδωσε η διοίκηση της σε ενοποιημένη βάση οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 5% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, γεγονός που χαρακτηρίστηκε θετικό για τη συνέχεια της χρονιάς.
Η εταιρεία παγκοσμίως επενδύει στο κανάλι των διαδικτυακών πωλήσεων,
αναγνωρίζοντας την μεταβολή στις καταναλωτικές συνήθειες ενώ σχεδιάζει την
αναδιαμόρφωση της εφοδιαστικής της αλυσίδας, ώστε να είναι σε θέση να
ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της αμεσότερα,
προωθώντας παράλληλα την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών βιωσιμότητας και
κυκλικότητας του ρούχου. Παράλληλα, σχεδιάζει το οριστικό κλείσιμο τουλάχιστον 180 καταστημάτων και το άνοιγμα 130 νέων σημείων για φέτος, ενώ για το 2021 προβλέπεται ο τερματισμός της λειτουργίας 350 σημείων και το άνοιγμα 100 νέων.