Η H&M πρόκειται να εξερευνήσει την εικονική σφαίρα της μόδας, με την κυκλοφορία μιας ψηφιακής συλλογής που θα κυκλοφορήσει μέσω διαγωνισμού.
Με καμπάνια σε συνεργασία με την υπεύθυνη για την βιωσιμότητα της μάρκας, Μέισι Γουίλιαμς η H&M ξεκίνησε στις 10 Ιανουαρίου διαγωνισμό μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, όπου οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα σύνολο με την υπογραφή της.
Η ψηφιακή συλλογή μόδας δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την ψηφιακή και εικονική πλατφόρμα ρούχων, Dress-X.
Τα αντικείμενα που περιλαμβάνονται στη σειρά είναι ένα υπερμεγέθη γυαλιστερό γιλέκο, ένα πορτοκαλί αστραφτερό πλεκτό και ένα λαμπερό μπάγκι παντελόνι.
Σύμφωνα με τους στόχους βιωσιμότητας της μάρκας, οι εμφανίσεις από τη συλλογή θα είναι διαθέσιμες μόνο ως έπαθλο για διαγωνισμό και δεν θα πωλούνται ή κατασκευάζονται. «Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν απορρίμματα, χωρίς (να γίνει) συσκευασία και χωρίς (να γίνει) μεταφορά», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Οσοι συμμετέχουν στον διαγωνισμό θα πρέπει να βρουν ένα καινοτόμο όνομα για μια από τις εμφανίσεις αυτές και να υποβάλουν την ιδέα στην σχετική ηλεκτρονική σελίδα. Η καταληκτική ημερομηνία για τις δηλώσεις συμμετοχής είναι η 31η Ιανουαρίου.
Μια κριτική επιτροπή από εκπροσώπους θα επιλέξει τρεις νικητές που θα λάβουν ο καθένας μια ψηφιακά προσαρμοσμένη εικόνα του εαυτού του με το εικονικό του ένδυμα. Οι παραλήπτες θα μπορούν να μοιράζονται την εικόνα, μαζί με κινούμενα εφέ κινούμενων σχεδίων, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
ΠΗΓΗ: fashiounited