Μητσοτάκης: 950 λεωφορεία σύγχρονης τεχνολογίας στην Αττική το καλοκαίρι του 2025

Όπως είπε ο πρωθυπουργός, τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία έχουν βγει σε δρόμους της ανατολικής Αττικής
Open Image Modal
Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο των νέων λεωφορείων των περιαστικών διαδρομών του ΟΑΣΑ. Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024
Eurokinissi

Το καλοκαίρι του 2025 θα «έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, απολύτως προσβάσιμα σε ΑμεΑ, με κλιματισμό τα οποία αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών» δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο επίσκεψής του το πρωί της Δευτέρας στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ στο Κορωπί, όπου έκανε επιθεώρηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που ξεκινούν στην ανατολική Αττική.

Σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η κυβέρνηση έχει δρομολογήσει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια ανανέωσης αστικών και περιαστικών λεωφορείων στην Αττική, τονίζοντας ότι «σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της αν. Αττικής».

Όπως είπε ο πρωθυπουργός η κυβέρνηση αυτή έχει επενδύσει συστηματικά στα ΜΜΜ και πρόσθεσε «πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες οι συμπολίτες μας στην Αττική θα αρχίσουν να βλέπουν μια αισθητή διαφορά στην ποιοότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών».

 

 

Μεταξύ άλλων ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης λέγοντας πως ήδη στην πόλη κυκλοφορούν 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, περίπου το ένα τρίτο του συνολικού στόλου των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης. Πρόσθεσε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα δοθεί σε λειτουργία και το μετρό της Θεσσαλονίκης ενώ για το Fly Over ανέφερε ότι είναι ένα σύνθετο έργο το οποίο προχωρά με μεγάλη ταχύτητα.

 

Open Image Modal
Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο των νέων λεωφορείων των περιαστικών διαδρομών του ΟΑΣΑ. Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024
Eurokinissi

 

Για το κυκλοφοριακό στην Αττική ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι «μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του Λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί. Επιμένω πάρα πολύ, όπως σας είπα, στα ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή λεωφορεία, αλλά και στη σωστή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ότι υπάρχει πραγματική εναλλακτική για το αυτοκίνητο».

Ως προς το μετρό, έκανε λόγο για «τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρό. Όπως γνωρίζετε οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάρρηξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του Λεκανοπεδίου».