Μισοάδειες συσκευασίες στα πατατάκια; Οι εταιρείες το «πλήρωσαν» και το παίρνουν αλλιώς

Οι καταναλωτές αντιδρούν στο λεγόμενο shrinkflation, αναγκάζοντας γνωστές εταιρείες να αλλάξουν τακτική για να κερδίσουν πίσω τους χαμένους πελάτες.
Open Image Modal
NurPhoto via Getty Images

Γνωστές εμπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ προσπαθούν να κερδίσουν πίσω τους πελάτες τους και για αυτόν τον λόγο επιχειρούν να αναβαθμίσουν το προϊόν τους, στην προκειμένη περίπτωση να «γεμίσουν» τις συσκευασίες τους με πατατάκια.

Αρκετοί καταναλωτές αντιδρούν στην υψηλή τιμή των προϊόντων και την μικρή ποσότητα που κρύβεται μέσα σε μία σακούλα από πατατάκια, ενώ το ίδιο ισχύει και για άλλα προϊόντα, όπως μπισκότα και χαρτοπετσέτες. Σαν αποτέλεσμα, οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες λύσεις ή σταματούν να αγοράζουν συγκεκριμένα προϊόντα.

Ορισμένες εταιρείες έχοντας αναγνωρίσει τον κίνδυνο να χάσουν τους πελάτες τους, έχουν ήδη ανακοινώσει αύξηση 20% στην ποσότητα που θα εμπεριέχεται σε μια σακούλα με πατατάκια, κρατώντας την τιμή στα επίπεδα που βρισκόταν προηγουμένως.

Open Image Modal
Eurokinissi

«Οι λάτρεις των τσίπς έχουν περάσει πολλά κατά τα χρόνια των παραπάνω περιορισμών», ανέφερε ο Edgar Dworsky, δικηγόρος σε θέματα προστασίας των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τον αναλυτή Robert Moskow, αρκετές αναμένονται να είναι οι εταιρείες που θα ακολουθήσουν την τάση να αυξήσουν τις ποσότητες στα προϊόντα τους.

Οι εταιρείες προβαίνουν στις παραπάνω ενέργειες καθώς οι καταναλωτές, επηρεασμένοι από τον πληθωρισμό, αγοράζουν ολοένα και λιγότερα σνάκς. 

Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024, οι πωλήσεις των σνάκς μειώθηκαν κατά 0,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο την περσινή χρονιά. Σύμφωνα με έρευνα αναλυτών της Τράπεζας της Αμερικής, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε 1,1%.

Καταναλωτές ακόμα και νομοθέτες, έχουν εναντιωθεί στις αυξήσεις των τιμών και στις μειώσεις των παρεχόμενων ποσοτήτων. Για την συρρίκνωση αυτή έχει εκφράσει παράπονα μέχρι και ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάϊντεν.

Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες προσπάθησαν να κερδίσουν πίσω τους πελάτες τους μέσα από προωθητικές καμπάνιες, δίχως όμως κάποιο αποτέλεσμα. Για αυτόν άλλωστε τον λόγο φαίνονται να στρέφονται σε εναλλακτικές λύσεις, προσφέροντας μεγαλύτερη ποσότητα, ενώ προσπαθούν να διατηρήσουν τις τιμές σε χαμηλά επίπεδα.

Πηγή: CNN