Οι διαμαρτυρίες που γίνονται σε παγκόσμιο επίπεδο σχετικά με την μεταχείριση των μαύρων ανθρώπων και με σύνθημα το #BlackLivesMatter (”Οι ζωές των μαύρων μετρούν”), θα αλλάξουν ριζικά τον κόσμο της μόδας και την βιομηχανία της ομορφιάς, δημιουργώντας ευκαιρίες εργασίας και προϊόντα που καλύπτουν ένα ευρύτερο φάσμα καταναλωτών, όπως δήλωσε η Ναόμι Κάμπελ σε συνέντευξή της στο Reuters.
Η βιομηχανία της μόδας εδώ και πολλά χρόνια κατακρίνεται για την έλλειψη της διαφορετικότητας. Μερικές εταιρείες κάνουν ήδη αλλαγές στα προϊόντα τους καθώς οι διαμαρτυρίες για συστημικό ρατσισμό που πυροδοτήθηκαν μετά τις δολοφονίες μαύρων ανθρώπων από την αστυνομία στις Ηνωμένες Πολιτείες, τονίζουν ζητήματα που σχετίζονται με την φυλή.
Η Κάμπελ, η οποία κατά την διάρκεια μιας καριέρας στον χώρο της μόδας που μετρά 34 χρόνια, ήταν το πρώτο μαύρο μοντέλο που εμφανίστηκε στα εξώφυλλα της γαλλικής Vogue και του περιοδικού Time. Η ίδια είπε ότι πιστεύει πως θα υπάρξουν περισσότερες ευκαιρίες καριέρας στον χώρο της μόδας και ομορφιάς για τους μαύρους, επαγγέλματα όπως σχεδιαστές, στυλίτσες και μακιγιέρ. «Τώρα, ολόκληρος ο κόσμος βρίσκεται στο ίδιο μήκος κύματος. Οι φωνές αρχίζουν να βγαίνουν προς τα έξω τώρα και αυτό το κοιτάω με αισιοδοξία ότι θα κερδίσουμε την ευκαιρία μας», δήλωσε.
Το μοντέλο είπε επίσης ότι οι εταιρείες ήταν πολύ πιθανό να επεκτείνουν τις σειρές καλλυντικών ώστε να ταιριάζουν σε περισσότερους τόνους του δέρματος. «Ξοδεύουμε πολλά χρήματα, είμαστε μεγάλοι καταναλωτές», είπε η Κάμπελ, αναφερόμενη στις ευκαιρίες εταιρειών.
Η Κάμπελ, η οποία πριν από δυο χρόνια είπε στο Reuters ότι τα περιοδικά Vogue θα έπρεπε να εγκαινιάσουν μια αφρικανική έκδοση, συμπλήρωσε ότι «καταλάβαινε πως ο όμιλος Conde Nast ετοιμάζει να εγκαινιάσει τη Vogue Αφρική» και αυτή η ιδέα συζητιόταν πριν την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ από αστυνομικούς στην Μινεσότα.
Πηγή: Reuters