Το κινεζικό animation «Ne Zha 2» που κυκλοφόρησε στις 29 Ιανουαρίου στην Κίνα, ξεπέρασε σε εισπράξεις τις ταινίες «Frozen 2», «The Lion King» και «Inside Out 2», ρίχνοντας τη Disney και την Pixar στην παγκόσμια κατάταξη.
Η πρώτη ταινία (2019), είχε κάνει εισπράξεις 726 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, γεγονός που την κατέστησε την 31η πιο επιτυχημένη ταινία animation που έχει γίνει ποτέ. Ωστόσο, ο σκηνοθέτης Yang Yu διπλασίασε εύκολα αυτό το νούμερο με το σίκουελ, που κυκλοφόρησε στην Κίνα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του Κινεζικού Νέου Έτους.
Μετά την κατάρριψη του ρεκόρ των 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, το «Ne Zha 2» πλησιάζει ήδη τα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο στην Κίνα. Αυτό σημαίνει πως η ταινία είναι καθ′ οδόν για τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε μια και μόνο αγορά, με αποτέλεσμα να φέρει τον τίτλο της πρώτης ταινίας που σημειώνει τέτοιο ρεκόρ στην ιστορία του box office.
Η ταινία βασίζεται εν μέρει στην κινεζική μυθολογία, καθώς και σε ένα μυθιστόρημα του 16ου αιώνα με τίτλο «Η Κατάταξη των Θεών». Ο κεντρικός ήρωας, «Ne Zha», είναι ένας χαρακτήρας όχι ιδιαίτερα γλυκός και συμπαθητικός, ο οποίος χρησιμοποιεί τις δυνάμεις του για να αψηφήσει την ουράνια εξουσία και να δημιουργήσει τη δική του μοίρα. Το σίκουελ ξεκινά με τον Ne Zha να συμμετέχει σε μυστικούς δοκιμαστικούς αγώνες, ενώ αναγκάζεται να μοιραστεί το σώμα του με έναν Πρίγκιπα Δράκο με το όνομα Aobing.
Η ίδια η ταινία δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου στην Κίνα, σε μια περίοδο πέντε ετών από 138 εταιρείες animation με περισσότερα από 4.000 μέλη.
Κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης προώθησης θεματικών ταινιών στο Εθνικό Μουσείο Κινηματογράφου της Κίνας στο Πεκίνο, ο Wang Shiyong ιδρυτής και CEO της 2:10 Animation, δήλωσε περήφανα, ότι «η εξαιρετική απόδοση του box office της ταινίας θα προσελκύσει περισσότερους επενδυτές, δίνοντας την ευκαιρία σε ανθρώπους με ταλέντο να ασχοληθούν με τη βιομηχανία του animation και να την αναπτύξουν».
Βέβαια, η επιτυχία του «Ne Zha 2» στο εξωτερικό δεν συγκρίνεται με τις εγχώριες εισπράξεις αλλά κατά την κυκλοφορία του στις Ηνωμένες Πολιτείες στις 14 Φεβρουαρίου, το animation έκανε εισπράξεις 7,2 εκατομμύρια δολάρια, θέτοντας νέο ρεκόρ για μία ταινία στα κινεζικά, γεγονός που είχε να συμβεί εδώ και 20 χρόνια.
Με πληροφορίες από IndieWire