Την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Jeep Avenger των 156 ίππων, έρχεται να συμπληρώσει η συμβατική με την ονομασία e-Hybrid.
Το ήπια υβριδικό σύνολο συνθέτουν ένας τούρμπο κινητήρας βενζίνης 1.2 lt με ισχύ 100 ίππους, μια μπαταρία ιόντων λιθίου υπό τάση 48V, ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις και ένας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW και 55 Nm που φιλοξενείται στο κιβώτιο, μαζί με το inverter και την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του υβριδικού πακέτου. Να σημειωθεί ότι το αυτόματο κιβώτιο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του Avenger e-Hybrid και έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles που βρίσκονται στο τιμόνι.
Ο θερμικός κινητήρας επωφελείται επίσης από μια μίζα-εναλλάκτη (BSG) και λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller προκειμένου να μεγιστοποιούνται τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας. Όπως και τα υπόλοιπα e-Hybrid μοντέλα της Jeep, το Renegade και το Compass, το ήπια υβριδικό Avenger θα μπορεί να εκκινεί, να παρκάρει και να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μέχρι 1 χλμ. με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα.
Με αυτόν τον τρόπο θα επιτυγχάνει χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και 15% χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (11-114 γρ./χλμ.) συγκριτικά με έναν συμβατικό κινητήρα βενζίνης, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 5,1 λίτρα/100 χλμ.
Η συνολική απόδοση του συστήματος είναι 100 ίπποι και 205 Nm ροπής, με τον ηλεκτρικό κινητήρα να υποβοηθά προς όφελος της επιτάχυνσης, της άμεσης απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού και της οικονομίας καυσίμου. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και η μετάβαση από την αμιγώς ηλεκτρική στην υβριδική λειτουργία φαίνεται από τις ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Προς τα τέλη της χρονιάς θα γίνουν γνωστές οι τιμές και θα ξεκινήσουν οι παραγγελίες στη χώρα μας.