Κινητικότητα καταγράφεται στην Αττικό Μετρό, καθώς προωθούνται διαγωνισμού κόστους 300 εκατ. ευρώ, για σημαντικά έργα που αφορούν το μετρό της Αθήνας, τον ηλεκτρικό και το μετρό Θεσσαλονίκης.
Το πλέον σημαντικό, είναι η υπογειοποίηση του ηλεκτρικού (Γραμμή 1) από το Φάληρο έως το Πειραιά, με σταθμό «Καμίνια» στο πρώην κτίριο Κεράνη, συνολικού κόστους 100 εκατ. ευρώ. Επίσης, 70 εκατ. είναι ο προϋπολογισμούς του διαγωνισμού για εκσυγχρονισμό συρμών του ηλεκτρικού, που είχαν αγοραστεί το 1985, προκειμένου να διατηρηθούν «εν ζωή» για 20 χρόνια ακόμη. Ακόμα, 80 εκατ. προβλέπεται να δαπανηθούν με τρίτο διαγωνισμό για την προμήθεια 6 νέων διρευματικών συρμών, ενώ 15 εκατ. αφορούν διαγωνισμό για τις πρόδρομες εργασίες που αφορούν την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες.
Εξάλλου, στην υπάρχουσα προγραμματική περίοδο 2014-2020, έχει ενταχθεί και η πρώτη φάση για τη νέα Γραμμή 4, Άλσος Βεϊκου – Γουδί, προϋπολογισμού 488,6 εκατ. ευρώ, ενώ η δεύτερη φάση θα κοστίσει περίπου 1,16 εκατ. Η χρηματοδότηση θα γίνει κατά μεγάλο ποσοστό από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, φθάνοντας το 1 δισ. ευρώ και τα υπόλοιπα χρήματα θα είναι δημόσια συμμετοχή.
Επίσης, σχεδιάζεται και η επέκταση της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη και προς Εθνική Οδό, διαμέσου Αμαρουσίου. Ωστόσο, αυτά τα έργα θα γίνουν με συμβολή ιδιωτών, που μπορεί να αγγίξει το 40%. Ουσιαστικά θα είναι έργα Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), που κοστολογούνται στα 2,9 δισ. ευρώ.
Καταλήγοντας, φέτος το καλοκαίρι παραδίδονται στην κυκλοφορία οι τρεις σταθμοί: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια, της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά, ενώ μέχρι το καλοκαίρι του 2021 θα παραδοθούν και οι υπόλοιποι σταθμοί. Όσον αφορά στο μετρό Θεσσαλονίκης, το 2020 θα έχει ολοκληρωθεί η βασική γραμμή, προκειμένου να λειτουργήσουν οι πρώτοι σταθμοί και το 2021 η επέκταση προς Καλαμαριά.