Τα τελευταία χρόνια, ο κινηματογράφος προσπαθεί να ενσωματώσει τις τεχνολογικές εξελίξεις της επικοινωνίας και πιο συγκεκριμένα τα social media μέσα στις αφηγηματικές του συμβάσεις. Αυτό ακριβώς προσπαθήσαμε να κάνουμε και εμείς με το #NotAlone, μία πεντάλεπτη ταινία τρόμου που δημιουργήσαμε με την ομάδα μου. Η ιστορία της ταινίας αφορά μία έφηβη κοπέλα, η οποία βγάζει μία selfie και την ανεβάζει στα social media, αλλά σύντομα συνειδητοποιεί πως δεν είναι μόνη της. Μία υπερφυσική δύναμη ξυπνάει μέσα από ένα καταραμένο hashtag.
Το κινηματογραφικό είδος του τρόμου με απασχολεί σε ακαδημαϊκό επίπεδο, καθώς η διδακτορική μου έρευνα είναι επάνω στις αφηγήσεις τους. Μέσα από ακαδημαϊκά ερεθίσματα, γεννήθηκε η ιδέα και γράφτηκε το σενάριο, ενώ τη σκηνοθεσία και την παραγωγή της ταινίας συν-υπογράψαμε εγώ και ο καλός φίλος και συνεργάτης, Δημήτρης Τσακαλέας, με τον οποίο μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για το horror.
Κατά γενική ομολογία, είθισται οι ταινίες τρόμου να απευθύνονται σε κοινό νεαρής ηλικίας. Αυτό το κοινό - οι λεγόμενοι millennials, έχει ως βάση της καθημερινότητας τους τα social media. Facebook, twitter και instagram είναι κάποια από τα κύρια μέσα επικοινωνίας και κοινοποίησης προσωπικών εικόνων, στιγμών ή/και συναισθημάτων. Βέβαια, αυτή η υπερέκθεση της προσωπικής ζωής της νέας γενιάς, πολλές φορές οδηγεί και σε ακραίες καταστάσεις, που ελλοχεύουν κινδύνους. Αυτή ήταν και η κύρια θεματική που έδωσε το έναυσμα για τη δημιουργία του #NotAlone.
Το #NotAlone έχει μόνο ένα μήνα που έχει ξεκινήσει το ταξίδι του στον κόσμο των κινηματογραφικών φεστιβάλ και ήδη μετρά οκτώ επίσημες συμμετοχές σε διεθνή φεστιβάλ πέντε χωρών.
Στόχος της ταινίας μας ήταν το να θίξουμε το φλέγον θέμα των υπερβολικών κοινοποιήσεων (over-sharing) μέσα στα social media, αλλά κάτω από ένα πρίσμα υπερφυσικής χροιάς και σύμφωνα με τις συμβάσεις του κινηματογραφικού τρόμου. Όλη η ομάδα πίσω από τη δημιουργία του #NotAlone ανήκει στους millennials. Γνωρίζοντας τόσο την απόλαυση όσο και τους πιθανούς κινδύνους του να κοινοποιήσεις κάτι προσωπικό στο διαδίκτυο, θέλαμε να αποκωδικοποιήσουμε αυτή τη διαδικασία κάτω από μία συνθήκη υπερφυσικού horror και να την οπτικοποιήσουμε.
Το #NotAlone έχει μόνο ένα μήνα που έχει ξεκινήσει το ταξίδι του στον κόσμο των κινηματογραφικών φεστιβάλ και ήδη μετρά οκτώ επίσημες συμμετοχές σε διεθνή φεστιβάλ πέντε χωρών. Όμως, λόγω της ιδιαίτερης θεματικής και αισθητικής της ταινίας, αποφασίσαμε παράλληλα να αφήσουμε την ταινία ελεύθερη στο διαδίκτυο, ώστε να επικοινωνήσει με το κοινό το οποίο αναπαρίσταται στην ταινία, τους millennials. Το #NotAlone κυκλοφορεί διαδικτυακά εδώ και λίγες ημέρες και ήδη έχει αποκτήσει κοινό, γεγονός που αποδεικνύει ότι μιλάει για μία επίκαιρη θεματική, η οποία απασχολεί τους νέους.