O απίστευτος λόγος που στην Κίνα άντρες μοντέλα διαφημίζουν γυναικεία εσώρουχα (Εικόνες)

Σίγουρα όχι επειδή είναι πιο καλλίγραμμοι.
Open Image Modal
STR via Getty Images

Πρόσφατα, η Κίνα εισήγαγε μια νέα διαδικτυακή απαγόρευση, η οποία εμποδίζει την κυκλοφορία φωτογραφίων και βίντεο του γυναικείου σώματος με εσώρουχα. Και καθώς οποιαδήποτε εικόνα θηλυκών μοντέλων που προωθούν εσώρουχα κατεβαίνει αυτόματα, ενώ οι ζωντανές εκπομπές πώλησης εσωρούχων με γυναίκες κόβονται στα κρύα του λουτρού, ο κλήρος πέφτει στα αγόρια.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα νεαροί άντρες να φορούν φανταχτερά γυναικεία εσώρουχα και κομπινεζόν, να παίρνουν το πιο γλυκό τους χαμόγελο και να φωτογραφίζονται για χάρη επωνυμιών εσωρούχων, οι οποίες μέχρι πρότινος είχαν δυναμική παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο αποφέρει ετήσιο τζίρο έως και 675 δισεκατομμύρια ευρώ.

Open Image Modal
TikTok/almost.co
Open Image Modal
TikTok/almost.co
Open Image Modal
TikTok/almost.co

Mια εναλλακτική για τις επωνυμίες εσωρούχων, είναι να διαφημίζουν τα προϊόντα τους με γυναίκες μοντέλα, υπό την προϋπόθεση ότι θα φοράνε τα εσώρουχα πάνω από τα ρούχα τους.

Open Image Modal
YouTube/apparelsole

Το καθεστώς λογοκρισίας του Διαδικτύου στην Κίνα θεωρείται ένα από τα πιο περίπλοκα του κόσμου και σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, τουλάχιστον 18.000 ιστοσελίδες έχουν μπλοκαριστεί για τους χρήστες της χώρας.

Πηγή: CNN