H SkinLabo είναι το πρώτο Ιταλικό digital brand skincare cosmetics. Βασική επιθυμία των ιδρυτών είναι να κάνουν την ποιοτική φροντίδα της επιδερμίδας προσιτή σε όλους με τον ταχύτερο τρόπο. Ένα καθαρά ψηφιακό brand το οποίο απευθύνεται κατευθείαν στον καταναλωτή και του προσφέρει μια ιταλική εμπειρία φροντίδας δέρματος με προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Προϊόντα, φτιαγμένα σε ιταλικά εργαστήρια, για το πρόσωπο και το σώμα, με συστατικά που βοηθάνε τη σωστή ενυδάτωση, την αντιγήρανση καθώς και προσφέρουν την καινοτομία που θα δώσει στην επιδερμίδα το Botox Εffect.
Η SkinLabo μετρά μόλις λίγους μήνες στην Ελλάδα, ωστόσο έχει καταφέρει να χτίσει ένα τόσο ισχυρό προφίλ που η χώρα μας αποτελεί την τρίτη πιο μεγάλη αγορά προϊόντων με μια μεγάλη και πιστή βάση καταναλωτών που προβλέπεται να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα. Η καινοτόμα επιχειρηματική κίνηση έχει αποτελέσει μελέτη περίπτωσης στο Facebook και στο στρατηγείο της Google στην Ευρώπη.
Πίσω απ′ αυτή την πρωτοβουλία βρίσκεται ο Άντζελο Μουρατόρε, ο οποίος παραχώρησε μια ιδιαίτερη συνέντευξη στην HuffPost.
- Ποια είναι η επανάσταση που λαμβάνει χώρα μέσω SkinLabo;
Η SkinLabo είναι η πρώτη ιταλική ψηφιακή μάρκα καλλυντικών. Γεννήθηκε από μια ζήτηση της αγοράς: να δώσει σε όλους τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε καλλυντικά υψηλής ποιότητας. Η αγορά δεν προσέφερε καμία λύση για υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή και, πάνω απ ’όλα, δεν προσέφερε μια υπηρεσία συμβούλων ομορφιάς σε απευθείας σύνδεση ή μέσω τηλεφώνου, η οποία είναι μια κρίσιμη πτυχή της εταιρίας μας. Έχουμε μια σειρά από πάνω από 40 προϊόντα, είμαστε ειδικοί στην αντιγηραντική φροντίδα του δέρματος και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε μια σειρά προϊόντων μακιγιάζ. Η SkinLabo είναι σε θέση να προσεγγίσει πάνω από 50.000 νέους πελάτες κάθε μήνα. Η βάση δεδομένων μας αποτελείται από 500.000 πελάτες και σχεδιάζουμε να προσεγγίσουμε πάνω από 2 εκατομμύρια πελάτες μέχρι το τέλος του 2023.
Η Ελλάδα είναι ήδη η τρίτη αγορά μας και προβλέπουμε να πουλήσουμε προϊόντα αξίας άνω των δυο εκατομμυρίων στους επόμενους 12 μήνες και να κατακτήσουμε 10.000 νέους πελάτες ανά μήνα.
- Πώς κατέστη δυνατό για την SkinLabo να γίνει τόσο γρήγορα γνωστή σε ένα ευρύ κοινό;
Πριν από 3 χρόνια, είχαμε ένα όνειρο: να φέρουμε πιο κοντά στο ευρύ κοινό τα καλλυντικά υψηλής ποιότητας και να τα καταστήσουμε προσβάσιμα σε όλους, χωρίς μεσάζοντες και μέσω του διαδικτυακού καναλιού. Κάθε μέρα ακούμε τους πελάτες μας να μας ανατροφοδοτούν για το πώς να βελτιώσουμε την εμπειρία αγορών και το προϊόν μας. Αναρωτηθήκαμε πώς να μας προσέξουν και αποφασίσαμε να προσφέρουμε μια δωρεάν δοκιμή ενός από τα προϊόντα μας, καθιστώντας τον πελάτη να καλύπτει μόνο τα έξοδα αποστολής και εφοδιασμού Σήμερα έχουμε πάνω από μισό εκατομμύριο πελάτες που ερωτεύτηκαν τα προϊόντα SkinLabo, και έχουν γίνει οι καλύτεροι πρεσβευτές μας.
- Τι συνέβαλε στο να γίνει η SkinLabo μια μελέτη περίπτωσης στο Facebook για επιχειρήσεις;
Η SkinLabo έχει γίνει μια μελέτη περίπτωσης στο Facebook και στο στρατηγείο της Google στην Ευρώπη επειδή μας θεωρούν ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη online εταιρεία ομορφιάς για τον αριθμό νέων πελατών που κερδίζουμε κάθε μήνα και για το τόσο χαμηλό κόστος απόκτησης πελατών.
- Ποια είναι τα συστατικά για την αποκατάσταση της ομορφιάς των πελατών της SkinLabo;
Έχουμε συμβούλους ομορφιάς που μιλούν δέκα γλώσσες και που ακούν και συμβουλεύουν περισσότερα από 1000 άτομα την ημέρα για το πώς να επιλέξουν το σωστό προϊόν για τις ανάγκες του δέρματος τους και πώς να το χρησιμοποιήσουν για μια τέλεια καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς. Αυτή η μεγάλη δραστηριότητα ακρόασης μας επιτρέπει να κατανοήσουμε καλύτερα ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες των πελατών μας και να αναπτύξουμε τα κατάλληλα προϊόντα για αυτούς.
Ακούμε τις τάσεις της αγοράς ειδικά, στις ανάγκες των πελατών μας. Έχουμε έναν κατάλογο πάνω από 40 αναφορές, σε θέματα αντιγήρανσης, αλλά και συγκεκριμένα προϊόντα για το πρόσωπο και το σώμα. Θέλουμε να παρέχουμε την ευκαιρία για μια πλήρη ρουτίνα ομορφιάς, για όλους τους τύπους δέρματος και όλες τις ηλικίες.
Αναπτύσσουμε καθαρές και άκρως φυσικές φόρμουλες με δείκτη υψηλότερο από 90%. Η προσέγγισή μας είναι ”less is more” που σημαίνει λίγα αλλά χρήσιμα συστατικά, καινοτόμα και άριστα. Ποιος είναι ο στόχος; Ο στόχος είναι να προσφέρουμε προϊόντα με την μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ποιότητα.
- Πώς μπορούμε να μάθουμε online τι μας ταιριάζει καλύτερα στα προϊόντα SkinLabo;
Οσοι ενδιαφέρονται μπορούν να ανακαλύψουν την Skinlabo μέσω της ιστοσελίδας μας σε 6 διαφορετικές γλώσσες (It UK ES FR GR DE) και μέσω των διαφημιστικών εκστρατειών μας στο Facebook και το Instagram.