Σημαντική είναι η αύξηση πωλήσεων στην οποία οδήγησαν την παγκόσμια αγορά tablets οι αυξημένες ανάγκες φυσικών προσώπων, επιχειρήσεων και οργανισμών για τηλεργασία, εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ψηφιακή διασκέδαση κατ’ οίκον λόγω της πανδημίας Covid-19, σύμφωνα με ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ).
Όπως αναφέρεται, η αγορά, κατά το 2ο τρίμηνο του 2020, έφτασε σε όγκο τα 37,5 εκατ. μονάδες, καταγράφοντας σημαντική άνοδο κατά 26% σε ετήσια βάση. Σημειώνεται πως τα tablets δέχονταν πίεση τα τελευταία χρόνια, ωστόσο η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα, καθώς τα tablets εκλαμβάνονται ως μια πολύ προσιτή απάντηση στις ανάγκες για υπολογιστές. Από την πλευρά τους, οι προμηθευτές κατάφεραν να αυξήσουν την παραγωγή για να καλύψουν αυτήν την αυξημένη ζήτηση, ενώ λιανοπωλητές και μεταφορείς παρείχαν οικονομικά κίνητρα - σε συσκευές και δεδομένα - για να ενθαρρύνουν τις αγορές tablets.
Και οι πέντε κορυφαίοι πωλητές tablets στον κόσμο, σύμφωνα με στοιχεία της Canalys, επωφελήθηκαν από την αύξηση της ζήτησης, πετυχαίνοντας διψήφια ποσοστά διεύρυνσης των πωλήσεών τους. Αναλυτικά, η Apple αύξησε τις αποστολές iPad κατά σχεδόν 20%, κατακτώντας, για ένα ακόμη τρίμηνο, την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς tablets, με μερίδιο 38% και πωλήσεις, που υπερέβησαν τα 14 εκατ. συσκευές, παγκοσμίως. Η Samsung διατήρησε τη δεύτερη θέση της αγοράς, με πωλήσεις 7 εκατ. tablets, που συνιστά αύξηση κατά 39% σε ετήσια βάση και μερίδιο 18,7%. Η Huawei κατέλαβε την τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, με αποστολές αυξημένες κατά 45% από έτος σε έτος και μερίδιο αγοράς 12,7%.Την τέταρτη και πέμπτη θέση κατέκτησαν η Amazon και η Lenovo αντίστοιχα, με την πρώτη να πετυχαίνει αύξηση 37% και τη δεύτερη 53% το εξεταζόμενο διάστημα. Σε επίπεδο 2ου τριμήνου, η Amazon απέσπασε το 8,4% της παγκόσμιας αγοράς tablets, ενώ η Lenovo συγκέντρωσε το 7,5%.Η συνολική αγορά υπολογιστών (συμπεριλαμβανομένων των tablets), αυξήθηκε κατά 14% το 2ο τρίμηνο του 2020, ανερχόμενη σε 110,5 εκατ. συσκευές.