Τα εργοτάξια του Μετρό λειτούργησαν σαν λεκάνες εκτόνωσης (πλημμυρικών φαινομένων) στη διάρκεια της ισχυρής καταιγίδας, που έπληξε χθες τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με όσα επισήμανε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού - Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων ”Πρακτορείο 104,9 FM”, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος. Πρόσθεσε ότι οι εργασίες στο Μετρό συνεχίζονται κανονικά και πως από χθες ξεκίνησε η απάντληση των υδάτων που είχαν συσσωρευτεί στα εργοτάξια.
«Υπάρχουν αντλιοστάσια σε όλα τα εργοτάξιά μας, τα οποία ξεκίνησαν από την αρχή να δουλεύουν και να απαντλούν το νερό, να το απομακρύνουν και έτσι η καταστροφή περιορίστηκε, αποφεύχθηκε και περιορίστηκε η ζημιά στο ελάχιστο δυνατό. Εκεί που είχαμε τα μεγαλύτερα προβλήματα ήταν στο σταθμό του Σιντριβανίου και στον σταθμό Δημοκρατίας στον Βαρδάρη, ήταν τα δύο σημεία, τα δύο εργοτάξια που δέχθηκαν περισσότερο νερό, ίσως γιατί εκεί συνέβαλαν η (οδός) Λαγκαδά και η (οδός) Εθνικής Αμύνης που κατέβασαν μεγάλους όγκους νερού από την Άνω Πόλη» τόνισε ο κ. Μυλόπουλος.
«Μόλις τελείωσε η βροχή, ξεκινήσαμε να αντλούμε και το νερό το ρίχνουμε στο αποχετευτικό δίκτυο της πόλης. Απαντλούμε από τα 25-30 μέτρα, το νερό ανεβαίνει πάνω και φεύγει στο αποχετευτικό δίκτυο. Η απάντληση συνεχίζεται και θα συνεχιστεί. Αυτή τη στιγμή το νερό στην τελευταία αποβάθρα στο Συντριβάνι είναι περίπου της τάξης του μισού μέτρου και μειώνεται, καθώς απαντλείται. Όλη τη νύχτα δούλευαν οι αντλίες και συνεχίζουν να δουλεύουν και τώρα» σημείωσε.
«Τα εργοτάξια του μετρό έσωσαν την πόλη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε πως «τα εργοτάξια, τουλάχιστον τα δύο προαναφερθέντα, λειτούργησαν σαν λεκάνες εκτόνωσης (..)Το νερό, αν δεν υπήρχαν τα εργοτάξια του Μετρό, θα πλημμύριζε τα γύρω καταστήματα και τις κατοικίες. Λειτούργησε σαν ένα δυνάμει αποστραγγιστικό δίκτυο, σαν ένας αγωγός που μετέφερε, εκτόνωσε μεγάλες ποσότητες νερού στα υπόγεια του δικού μας εργοταξίου και από εκεί τώρα απαντλείται και φεύγει στο αποχετευτικό δίκτυο».
(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)