Οδηγούμε τη BMW 225e Active Tourer

Με τη φόρα που έχει πάρει η BMW, δεν δίστασε να πάει κόντρα στο ρεύμα σχετικά και να επιμείνει στην κατηγορία των MPV.
Open Image Modal
.
D.Ballis

Εδώ και αρκετά χρόνια οι καταναλωτές βρίσκουν παρέα στην κατηγορία των SUV, όπου γίνεται... κατακλυσμός στην αγορά. Αυτού του είδους τα οχήματα έχουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις και δη οι Ευρωπαίοι, που τα προτιμούν για τις κάθε λογής δουλειές τους. Όμως, υπάρχει και η BMW, η οποία ρισκάρει σε μια άλλη κατηγορία που δεν είναι άλλη από τα MVP, που κάποτε είχαν κι αυτά τη «χρυσή» εποχή τους.

Με τη Σειρά 2 Active Tourer των 245 ίππων, προσφέρει την έκδοση plug-in, με το κινητήριο σύστημα να αποτελείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 136 ίππων και από ένα ηλεκτρικό, ισχύος άλλων τόσων. Συνδυαστικά αγγίζει τους 245 ίππους, «δύναμη» η οποία είναι υπεραρκετή. Τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ, καθώς η BMW Σειρά 2 Active Tourer προσφέρει τη δυνατότητα κάλυψης 92 χιλιομέτρων απόστασης αποκλειστικά με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, που θα κάνει τη ζωή του οδηγού ακόμα πιο εύκολη και οικονομική.

Open Image Modal
.
Dimitris Balis

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου των 14,2kWh θα τα καταφέρουν θαυμάσια, αν φυσικά ο οδηγός είναι αρκετά λογικός στο βύθισμα του δεξιού πεντάλ.

Η Σειρά 2 Active Tourer, όμως, δεν φημίζεται απλά για το design και τις επιδόσεις της, αλλά και από διάφορες άλλες ευκολίες και ανέσεις που προσφέρει. Κατ′ αρχάς, η μετάβαση από το ηλεκτρικό στο θερμικό μοτέρ γίνεται χωρίς κραδασμούς, κάτι που σημαίνει πως δεν υπάρχει απολύτως κανένας θόρυβος που εισέρχεται στην καμπίνα.

Open Image Modal
.
D.Ballis

Στο τιμόνι, οι εμπρός τροχοί, εκεί όπου μεταδίδεται η κίνηση δηλαδή, θα ακολουθήσουν πιστά την πορεία που θα επιλέξει ο χειριστής και θα χρειαστεί πραγματικά πολύ μεγάλη προσπάθεια για να αποσταθεροποιηθεί ο πίσω άξονας. Σε αυτό βοηθά φυσικά και η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους δύο (άξονες), οι οποίοι βοηθούν συν τοις άλλοις στην άνεση.

Open Image Modal
.
D.Ballis

Εντός καμπίνας, από το 2014 που παρουσιάστηκε το μοντέλο, ήταν φυσικό κι επόμενο να υπάρχουν εξελίξεις. Ο έλεγχος των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχει αλλάξει, μεταβαίνοντας από ένα μοντέλο φυσικών διακοπτών, σε πλήρως ψηφιακό, όπως είναι, άλλωστε, ο πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη αφής. Αμφότερες οι οθόνες είναι καλά τοποθετημένες και ο οδηγός δεν θα χρειαστεί να πάρει το βλέμμα του από τον δρόμο για να ρυθμίσει ό,τι αυτός θελήσει.

Open Image Modal
.
D.Ballis

Φινίρισμα και ποιότητα υλικών είναι κορυφαία, όπως επίσης και οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Για το τελευταίο, μπορεί ο χώρος να έχει μειωθεί στα 406 λίτρα, συγκριτικά με τα 470 των συμβατικών εκδόσεων, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, καθώς κάπου έπρεπε να τοποθετηθεί το ηλεκτρικό μοτέρ, σύνηθες φαινόμενο των νέας τεχνολογίας αυτοκινήτων.

Open Image Modal
.
D.Ballis

Σε γενικές γραμμές, αυτό που προσφέρει η BMW 225e Active Tourer είναι μια άλλη επιλογή για όσους θέλουν να ξεφύγουν λίγο από τα κλασικά SUV που έχουν κατακλύσει τους δρόμους. Τα καταφέρνει θαυμάσια, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και από κανέναν και όχι μόνο αυτό, αλλά οι επιδόσεις κυμαίνονται κι αυτές σε πάρα πολύ καλά επίπεδα, εφόσον ο οδηγός επιθυμήσει να πατήσει περισσότερο το γκάζι. Το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 6,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική αγγίζει τα 195χλμ./ώρα. Ναι μεν ζυγίζει 1.825 κιλά, αλλά οι παραπάνω τιμές είναι πολύ καλές.