Οδηγούμε τη δυναμική BMW X1 sDrive 1.8iΟδηγούμε τη δυναμική BMW X1 sDrive 1.8i

Ένα ολοκληρωμένο SUV ή SAV, όπως προτιμά να χαρακτηρίζει αυτού του είδους τα αυτοκίνητα η BMW, που αφήνει πλήρως ικανοποιημένο τον οδηγό.
|
Open Image Modal
.
HuffPost Greece

Το πιο... μοσχοπουλημένο αυτοκίνητο της BMW είναι η Χ1. Η πιο μικρή της οικογένειας Χ του Γερμανού κατασκευαστή, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα, όμως, στην κατηγορία, δίνοντας όλα αυτά που απαιτεί η σύγχρονη εποχή στον καταναλωτή.

Η X1 sDrive 1.8i κατασκευάστηκε με γνώμονα την ευχαρίστηση και υπάρχουν πολλά που το αποδεικνύουν αυτό. Από τη θέση οδήγησης και την άνεση έως τον χώρο που έχουν οι πίσω επιβαίνοντες.

Οδηγώντας το, καταλαβαίνεις αμέσως πως έχεις να κάνεις με ένα εξαίσιο αυτοκίνητο σε πολλούς τομείς.

Το τιμόνι για παράδειγμα είναι ακριβές και καταλαβαίνεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται οι τροχοί. Στον δρόμο καταφέρνει να πατήσει πάρα πολύ καλά, υπάρχει η δυνατότητα κίνησης σε σπορ ρυθμούς, συνδυάζοντας άψογα την καλή ανάρτηση που εφοδιάζεται, δίχως αυτή να χαρακτηρίζεται σφικτή.

Open Image Modal
.
HuffPost Greece

Τι σημαίνει αυτό; Πως απορροφά όμορφα τα κακοτράχαλα σημεία του οδοστρώματος, έχει τη δυνατότητα να κρατηθεί στον δρόμο, ακολουθώντας την πορεία του και μόνο αν το παρακάνεις, θα παρατηρηθούν φαινόμενα υπερστροφής ή υποστροφής. Σε πολύ καλό επίπεδο βρίσκονται και τα φρένα, τα οποία μειώνουν την ταχύτητα προοδευτικά, προσφέροντας παράλληλα όμορφη αίσθηση.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης: Personal, Sport, Efficient και Expressive, με το τελευταίο να έχει να κάνει με τις αλλαγές που παρατηρούνται στα γραφικά της οθόνης.

Τα paddles αλλάζουν τις σχέσεις του 7τάχυτου κιβωτίου, το οποίο διαθέτει κι αυτό προφίλ Sport. Ο κινητήρας αποδίδει 136 ίππους, με το 0-100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,8 δευτερόλεπτα και την τελική να σταματά στα 208χλμ./ώρα. Καλές τιμές για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει περίπου 1,6 τόνους και δουλειά του είναι να μεταφέρει όμορφα τους επιβάτες στον προορισμό τους. Το μοτέρ τραβάει από χαμηλά, ό,τι πρέπει δηλαδή και η ισχύς του καλύπτει όλο το φάσμα των στροφών ανά λεπτό.

Open Image Modal
.
HuffPost Greece

 

Στον θάλαμο των επιβατών τώρα, διακρίνει κανείς τα πολύ καλά υλικά, το δέρμα που περιβάλλει κάποια σημεία, τις επενδύσεις και πολλά άλλα. Το ευρύχωρο εσωτερικό κλέβει αμέσως την παράσταση και οι επιβάτες κάθονται λίγο ψηλότερα σε σχέση με τα άλλα μοντέλα, καθώς στις υβριδικές εκδόσεις, έχει προβλεφθεί η τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο.

Ό,τι και να γίνεται, πάντως, 4-5 επιβάτες δεν θα δυσκολευτούν να βρουν την ιδανική θέση, έχοντας παράλληλα χώρο τόσο για το κεφάλι όσο και τα πόδια τους.

Open Image Modal
.
HuffPost Greece

 

Μάλιστα, οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων διαθέτουν μια κοιλότητα, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τον χώρο, κάτι που συνεπάγεται στο γεγονός πως ακόμα και ένας αρκετά ψηλός πίσω επιβάτης, ούτε που θα τολμήσει να σκεφτεί πως θα αντιμετωπίσει πρόβλημα με τα γόνατά του.

Η αναλογία αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων είναι 40/20/40, είναι συρόμενα επίσης, δίνοντας τη δυνατότητα διαρρύθμισης του χώρου. Στο πορτ μπαγκάζ, του οποίου η θύρα είναι ηλεκτρική, ο χώρος είναι άπλετος, διαθέτει δύο επίπεδα, ενώ αν διπλωθεί προς τις πλάτες των πίσω καθισμάτων ένα ειδικό χώρισμα, αποκαλύπτεται κι άλλος «αέρας».

Open Image Modal
.
HuffPost Greece

Αναφορικά με τις οθόνες του πίνακα οργάνων και των πολυμέσων, είναι στην ουσία δύο, απλά διαχωρίζονται. Αμφότερες περιλαμβάνουν τα νέα γραφικά της BMW και ανάλογα με το προφίλ που επιλέξει ο οδηγός, αλλάζουν και οι πληροφορίες που εμφανίζονται. Ανάμεσα στους εμπρός επιβαίνοντες, δεσπόζει η νέα κονσόλα της BMW, που δίνει τη δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης smartphone, ενώ παρέχονται κι άλλες ευκολίες.

Η BMW X1 sDrive 1.8i είναι ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να παρέχει άνεση σε πολλούς τομείς και σε πολλούς επιβάτες.

Οι χώροι είναι άφθονοι και πλούσιοι, δεν υπάρχει αμφισβήτηση σε αυτό, ενώ στον δρόμο έχει τη δυνατότητα να κινηθεί αξιοπρεπώς και γρήγορα αν απαιτηθεί. Ποτέ δεν θα σε προδώσει, εκτός κι αν το παρακάνεις και μπορεί να αποτελεί την πιο μικρή της γκάμας Χ, θα σε βγάλει, όμως, ασπροπρόσωπο, πάντα.

Open Image Modal
.
HuffPost Greece