Οδηγούμε το Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech-110 hp

Γαλλική φινέτσα, χώροι, εξοπλισμός, νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, και Grip Control.
Open Image Modal
HuffPost Greece

Ηταν και παραμένει ένα από τα πλέον ξεχωριστά μοντέλα, στα «συμπαγή» Β της Crossover – SUV κατηγορίας.

Το Citroen C3 Aircross διακρίθηκε για τα περιμετρικά του προστατευτικά και το ανασηκωμένο παράστημα και η σημερινή του εκδοχή διαθέτει επιπλέον δυναμικά χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με τα κλασικά στοιχεία της γαλλικής κομψότητας.

Η διχρωμία του αμαξώματος, συνάδει με τα περιμετρικά προστατευτικά, ενώ οι ράγες οροφής και οι ποδιές σε χρώμα αλουμινίου, εμπρός και πίσω, ενισχύουν τον Corssover χαρακτήρα, με την ψηλά τοποθετημένη αεροτομή, να συμβάλλει στη βελτιωμένη αεροδυναμική.

Open Image Modal
HuffPost Greece

 

Το σήμα του λοχία στη χρωμιωμένη μάσκα, με τα λεπτά φωτιστικά, μοιάζουν με χαμόγελο και ο προτεταμένος προφυλακτήρας προσδίδει δυναμισμό.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος το καθιστά ικανό να κινηθεί εύκολα ακόμα και εκτός δρόμου και σε αυτό βοηθούν οι τροχοί που δεν είναι χαμηλού προφίλ, αλλά και το σύστημα Grip Control, μέσω του οποίου μοιράζεται διαφορετικά η ροπή ανάμεσα στους δύο μπροστινούς τροχούς. Γυρίζοντας τον περιστροφικό διακόπτη στο πάνω μέρος της κονσόλας, έχεις επιλογές για χιόνι, λάσπη, χώμα, και απενεργοποίηση του ESP (για λίγα δευτ.), ενώ υπάρχει και το Hill Assist Descent, που επιλέγοντάς το, αφήνεις το πεντάλ του φρένου σε κατηφόρα, εκτός δρόμου και το αυτοκίνητο κατεβαίνει σιγά σιγά μόνο του.

Στην καμπίνα, το πάνω μέρος του ταμπλό είναι σε ύφασμα ομοίου με αυτό στις πόρτες, ενώ τα καθίσματα είναι θαυμάσια, τόσο σε άνεση, όσο και σε εμφάνιση, καθώς η Citroen χρησιμοποιεί ειδική κατασκευή (Advanced Comfort Seats). Στο ταμπλό διακρίνουμε εύκολα τη λειτουργική οθόνη αφής, κάτω από τους αεραγωγούς, ενώ ευχάριστη αίσθηση χαρίζει και το τριάκτινο τιμόνι.

Η δε ευρυχωρία είναι απίστευτη για το μέγεθος του αυτοκινήτου, με τον πίσω πάγκο των καθισμάτων να σύρεται κατά 15 εκ., εμπρός και πίσω, ώστε αν είναι μεγαλόσωμοι οι πίσω επιβάτες και τραβηγμένα πίσω τα καθίσματα, να έχουν περισσότερη άνεση, ενώ, αντίθετα, αν οι αποσκευές είναι περισσότερες, με τη μετακίνηση του πάγκου μπροστά, αυξάνεται ο χώρος αποθήκευσης.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Όταν κάθεσαι αρκετά ψηλά και σε τέτοια καθίσματα, με θαυμάσια περιμετρική ορατότητα, απλά θέλεις να οδηγήσεις. Το μοτέρ της έκδοσης δοκιμής, ένα τρικύλινδρο 1.2 PureTech με ισχύ 110 ίππους, μπορεί να μην είναι από τα πιο ισχυρά, όμως με 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., ξεκινάς όσο σβέλτα θέλεις, χρησιμοποιώντας το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, που δεν είναι απόλυτα ακριβές και έχει μακριές τις τρεις τελευταίες σχέσεις, προκειμένου να διατηρήσει χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου. Χωρίς να υπερβάλλω οδηγικά, η μέση κατανάλωση που διαπίστωσα, ήταν κοντά στα 7,8 λίτρα στα 100 χλμ., σημαντικά καλή για την κατηγορία και αυτό στις μέρες μας, με τις τιμές στα ύψη, συνυπολογίζεται. Βέβαια, μπορείς να κινηθείς και πιο οικονομικά, αν στην πόλη δεν το ζορίζεις και στον αυτοκινητόδρομο δεν ξεπερνάς τα 120 – 125 χλμ./ώρα.

Οσο για τις κλίσεις στα στροφιλίκια, η σφικτή ανάρτηση τις κρατά σε χαμηλό επίπεδο.

Το Citroen C3 Aircross με αυτόν τον κινητήρα, εφόσον θέλεις κάτι σε αυτή τη κατηγορία αμαξώματος, αξίζει να το οδηγήσεις.