Οδηγούμε το δυναμικό Nissan Qashqai e-Power 190hp FWD

Το Qashqai αποτελεί ένα από τα πρώτα SUV που κυκλοφόρησαν και είναι φυσικό κι επόμενο να εξελίσσεται.
Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

Ο δρόμος της ηλεκτροκίνησης έχει πάρει τον δικό του... δρόμο και ένα από τα πρώτα SUV που λανσαρίστηκαν, το Nissan Qashqai έχει αρχίσει κι αυτό να προοδεύει, προσφέροντας στον οδηγό ήρεμη οδήγηση όποτε τη χρειαστεί, με χαμηλή κατανάλωση και άπλετους χώρους. Όλα αυτά σε μια σιλουέτα που ναι μεν έχει αλλάξει κατά το πέρασμα των χρόνων, αλλά εξακολουθεί να χαρακτηρίζει την ταυτότητα του μοντέλου.

Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

Η δοκιμή αυτή τη φορά αφορά το Qashqai e-Power 190PS FWD, που όπως όλοι καταλαβαίνουν και κατανοούν, έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το κινητήριο σύστημα αποτελείται από ένα 3κύλινδρο turbo μοτέρ βενζίνης 1.5lt, με ισχύ 156 ίππων και ροπή 250Nm. Εν συνεχεία υπάρχει μια γεννήτρια, ένας εναλλάκτης και ο ηλεκτροκινητήρας των 190 ίππων με 330Nm ροπή.

Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

Η μονάδα βενζίνης παράγει ηλεκτρική ενέργεια, που μεταδίδεται μέσω του εναλλάκτη στην μπαταρία χωρητικότητας 2,1kWh, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο ανάλογα με τις συνθήκες. Όπως αναφέρθηκε πρωτύτερα, η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, προσφέροντας άμεση επιτάχυνση, χαμηλή κατανάλωση και όλα τα ωραία που συνοδεύονται όταν οδηγείς ένα υβριδικό αυτοκίνητο.

Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

Φυσικά, προκειμένου να φορτίζεται η μπαταρία, είτε επιβραδύνεις είτε φρενάρεις, το ίδιο και το αυτό, καθώς το αποτέλεσμα είναι το επιθυμητό. Αξίζει να τονιστεί από εκεί και πέρα, πως αν ο θόρυβος και η οδήγηση κυμαίνονται σε ήρεμα επίπεδα, η λειτουργία του κινητήρα βενζίνης περιορίζεται ακόμα περισσότερο, προκειμένου να γίνει ακόμα πιο ήσυχη η διαδρομή.

Το 0-100χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 7,9δευτ., με την τελική να σταματά στα 170χλμ./ώρα. Μπορεί το δεύτερο σκέλος να μην φαντάζει πολύ, αλλά ποιος ασχολείται τις μέρες μας με την τελική! Σημασία έχει περισσότερο η επιτάχυνση για τέτοιου είδους αυτοκίνητα.

Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

Από εκεί και πέρα, το μοντέλο παραμένει ξεχωριστό με τις γνωστές γραμμές του, που του χαρίζουν την ταυτότητα και τον χαρακτήρα που το έχουμε γνωρίσει, ενώ οι χώροι του παραμένουν επαρκείς για τους επιβαίνοντες, είτε αυτοί θελήσουν να κινηθούν σε μικρές είτε σε μεγάλες διαδρομές. Το αυτοκίνητο είναι «δεμένο», προσφέρει υψηλά στάνταρ ασφάλειας και άνεσης, με την ποιότητα κύλισής του να το κάνουν ίσως το πιο ώριμο Qashqai που κατασκευάστηκε ποτέ.

Με γενναιόδωρους χώρους και πολλά συστήματα ασφάλειας και άνεσης.

Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής