Δεύτερη γενιά του Renault Captur, το οποίο βρίσκεται εδώ και λίγα χρόνια στην Ελλάδα, διατηρώντας τις καλές κριτικές που έχει συγκεντρώσει. Μάλιστα, αυτές δεν αποκλείεται να γίνουν ακόμα περισσότερες από τη στιγμή που διατίθεται και σε έκδοση υγραερίου LPG. Ό,τι καλύτερο δηλαδή από τη στιγμή που η βενζίνη συνεχίζει να αυξάνεται διαρκώς.
Και όσοι αγχώνονται για την αξιοπιστία, καλό θα ήταν να το ξεχάσουν αυτό, καθώς είναι εντελώς διαφορετικό να υπάρχει τέτοια έκδοση από τον κατασκευαστή και εντελώς διαφορετικό να το κάνουμε μόνοι μας.
Ο κατασκευαστής έχει τους πόρους, τον χρόνο, αλλά και όλα όσα χρειάζονται, να κάνει άπειρα χιλιόμετρα δοκιμών, παραδίδοντας στους πελάτες ένα ολοκληρωμένο και χωρίς προβλήματα αυτοκίνητο.
Το νέο Captur βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B και εφοδιάζεται με όλα τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της φίρμας. Η πλατφόρμα είναι μεγαλύτερη και σε αυτό συνεπάγεται το κατά 110χλστ. μακρύτερο αμάξωμα και κατά το 20χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από τον προκάτοχο. Οι τιμές είναι τόσο καλές, που αγγίζουν τις κορυφαίες της κατηγορίας.
Ως εκ τούτου, το να απολαύσει κάποιος τους χώρους, δεν είναι δα και τίποτα δύσκολο. Αρκεί να σύρεις το πίσω κάθισμα και αυτομάτως ο χώρος αυξάνεται από τα 422 στα 536 λίτρα. Μάλιστα, η χρησιμότητά του φαίνεται όταν υπάρχει ανάγκη φιλοξενίας παιδιών και διάφορων άλλων πραγμάτων μεγάλου όγκου, που δεν θα δυσκολευτούν να μπουν σε τάξη.
Εντός καμπίνας ξεχωρίζει το Smart Cockpit της Renault με οθόνη αφής επτά ιντσών (9,3 στον προαιρετικό), με το Easy Link να συμβάλλει ακόμα περισσότερο στην καλή αίσθηση που προσφέρει το αυτοκίνητο.
Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, επτά ιντσών και διαφέρει σε σχέση με τις αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις στο γεγονός πως στην αριστερή πλευρά διακρίνεται το επίπεδο στάθμης του υγραερίου και ενδείξεις που πληροφορούν για το καύσιμο που καταναλώνει ο κινητήρας, την αυτονομία και την κατανάλωση.
Η απόδοση του κινητήρα εξαρτάται από το καύσιμο που χρησιμοποιεί, κάτι που σημαίνει πως με τη βενζίνη αποδίδει 91 ίππους με 160Nm ροπή, ενώ με το LPG 100 ίππους με 170Nm ροπή. Το 0-100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13δευτ, με την τελική να φτάνει τα 173χλμ./ώρα. Όσον αφορά στην αυτονομία ή καλύτερα την κατανάλωση, με σωστή οδήγηση, η τιμή είναι πάρα πολύ καλή. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 3κύλινδρος TCe, 1.000άρης.
Σχετικά με την άνεση, η ρύθμισή της είναι καλαίσθητη και δεν κουράζει σε καμία περίπτωση τους επιβάτες. Ενοχλητικοί θόρυβοι δεν θα εισέλθουν στην καμπίνα και αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο είναι αυτό που πρέπει για τον καταναλωτή που θέλει οικονομική οδήγηση και άνεση. Μπορεί να κινηθεί άνετα στην πόλη και αξιοπρεπώς στον αυτοκινητόδρομο.