Οδηγούμε το Peugeot 208 με κινητήρα 1.2 Puretech 100 ίππων

Δυναμική εμφάνιση, καλοστημένο στο δρόμο, καλό ρεπρίζ και εξοπλισμός.
Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

Από την πρώτη φορά που οδήγησα το 208, αν θυμάμαι καλά στηνΑπό την πρώτη φορά που οδήγησα το 208, αν θυμάμαι καλά στην Πορτογαλία πριν από αρκετά χρόνια, έχω στη μνήμη μου αυτό το θαυμάσιο σχεδιαστικό αποτέλεσμα που δημιούργησε και αίσθηση στονχώρο της αυτοκίνησης.

Εξελισσόμενο στην πορεία, το 208 της Peugeot απέκτησε περισσότεραχαρακτηριστικά, κυρίως ψηφιακού εξοπλισμού, έφερε μικροαλλαγέςστην εμφάνιση και διατήρησε το ίδιο υψηλό επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης.

Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

 

Το 208 που οδήγησα μου φρεσκάρισε πολλά στη μνήμη μου. Η μπροστινή του εικόνα με τους όνυχες για LED φώτα ημέρας, την περίτεχνη μάσκα και το σπορτίφ μαύρο σπόιλερ στον προφυλακτήρα σε κάνουν να θέλεις να το περιεργαστείς περισσότερο.

Οι περίτεχνες ζάντες, τα ελαφρώς σκούρα πίσω παράθυρα, το μαύρο φινίρισμα στην πίσω πόρτα με το ολόγραμμα Peugeot, η μαύρη αεροτομή και ο μαύρος προφυλακτήρας στο τελείωμά του με χαρακτήρα διαχύτη, δημιουργούν ένα αξιοπρόσεκτο σύνολο που σε προϊδεάζει για τα ενδότερα.

Open Image Modal
Κ
Δημήτρης Μπαλής


Εκεί που η καμπίνα διατηρεί τον οδηγο κεντρικό χαρακτήρα με το χαρακτηριστικό i-Cocpit της Peugeot που συνδυάζει το σπορ τιμόνι με επίπεδες τις δύο πλευρές, τον λεπτό και πλατύ πίνακα οργάνων, τα χειριστήρια τύπου πλήκτρων πιάνου και την οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης / ψυχαγωγίας.

Η απομίμηση ανθρακονήματος στο ταμπλό και στις πόρτες σε κάνει να νομίζεις ότι οδηγείς GT και τα καλής κατασκευής καθίσματα σε κρατούν στη θέση σου.

Open Image Modal
Κ
Δημήτρης Μπαλής

 

Με κινητήρα βενζίνης, τρικύλινδρο 1.2 Puretech και απόδοση 100ίππους, χωρίς κάποια υβριδική τεχνολογία να συνεπικουρεί το μοτέρ, συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, σχετικά ψηλά τοποθετημένο.

Σπιρτόζικο όσο πρέπει και με καλές αλλαγές στο κιβώτιο, μπορείς ναοδηγήσεις κατά το δοκούν χρησιμοποιώντας τις διαφορετικές ρυθμίσειςτου Drive Mode, πιο ήπια ή πιο σπορτίφ.

Open Image Modal
Δημήτρης Μπαλής

 

Πίσω θα βολευτεί και τρίτος επιβάτης κανονικού αναστήματος, υπάρχουν ποτηροθήκες στη βάση της κονσόλας και επαρκής χώρος αποσκευών, αλλά όχι για 5 άτομα.

Το απίθανο σύστημα διεύθυνσης σε συναρπάζει με την αμεσότητά του και το πόσο «κόβει» στα κλειστά σημεία. Ευχαριστιέσαι περισσότεροόταν το τσιμπάς λίγο στο γκάζι και ειδικά στα στροφιλίκια συμπεριφέρεται θαυμάσια.

Το Peugeot 208 με αυτόν τον κινητήρα και με αρκετά πλούσιοεξοπλισμό, διατηρεί την εικόνα ενός από τα πιο καλοπουλημένααυτοκίνητα και όχι άδικα.