Ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της Skoda, το Karoq, διατηρείται στις υψηλές θέσεις αναφορικά με τις πωλήσεις. Και όπως όλοι οι κατασκευαστές ανανεώνουν κάθε περίπου τέσσερα χρόνια τα μοντέλα τους, έτσι και για το Karoq ήρθε η ώρα του facelift.
Δεν πρόκειται απλά για μια αλλαγή, αλλά για μια πιο βαθύτερη επανασχεδίαση του αυτοκινήτου, το οποίο φαίνεται να είναι πιο σοβαρό συγκριτικά με πριν, καθώς πάνω του εφαρμόστηκαν κάποιες ιδέες που τις έχουμε εντοπίσει στη νέα γενιά της Fabia για παράδειγμα και αυτό αφορά και τον εξοπλισμό του.
Στις πιο τρανταχτές αλλαγές συγκαταλέγονται η μάσκα και η γρίλια, η οποία είναι πιο μεγάλη και με έξι γωνίες, ενώ για πρώτη φορά στο μοντέλο διατίθενται στον προαιρετικό εξοπλισμό φώτα full LED. Επίσης, το άνοιγμα στον προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερο, προσθέτοντας πολλά στοιχεία στη γενικότερη εικόνα του. Οι εισαγωγές αέρα είναι νέας διαμόρφωσης, ενώ το κάτω μέρος είναι καλυμμένο σε μερικά σημεία του.
Στο πίσω τμήμα του Karoq, επανασχεδιασμένα είναι τα φώτα LED και το σπόιλερ, με το design των τροχών να συμβάλλουν περισσότερο στην αεροδυναμική και την ταυτότητά του. Σύμφωνα με τη φίρμα ο συντελεστής οπισθέλκουσας (αεροδυναμική) βελτιώθηκε κατά 9%, κάτι που σημαίνει πως ανέρχεται στο 0,30Cd.
Το εσωτερικό του είναι κι αυτό αναβαθμισμένο, αφού έως το τέλος του 2023, θα προστεθεί το σύστημα Virtual Cockpit σε όλες τις εκδοχές του, κάτι που σημαίνει πως στην αγορά θα διατίθεται με έγχρωμο πίνακα οργάνων 8,0 ή 10,25 ιντσών, ανάλογα με τα επίπεδα του εξοπλισμού. Η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα θα είναι 9,2.
Οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται με τον εσωτερικό φωτισμό στις πίσω πόρτες, πέραν το ταμπλό και των εμπρός, ενώ η επένδυση έχει κατασκευαστεί από ανακυκλωμένα υλικά, που έχουν τοποθετηθεί σε πολλά σημεία του. Μάλιστα, στο πακέτο Eco pack η ταπετσαρία είναι από ανακυκλωμένες πλαστικές φιάλες PET.
Αξίζει να τονιστεί, πως στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται 3ζωνικός κλιματισμός και σύστημα VarioFlex στο πίσω κάθισμα, που χωρίζεται σε τρεις θέσεις, αναλογίας 40:20:40 και οι οποίες μπορούν να μετακινηθούν ανεξάρτητα εμπρός/πίσω ή ακόμα και να αφαιρεθούν.
Αλλαγές στην ανάρτηση δεν υπάρχουν. Αυτή αποτελείται εμπρός από γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο και πίσω από ημιάκαμπτο άξονα. Η ρύθμισή της είναι σχετικά μαλακή, ό,τι πρέπει για ένα ταξίδι ή αν το όχημα αναγκαστεί να κινηθεί σε κακοτράχαλα σημεία.
Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί καθόλου να βρει την ιδανική θέση και η πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης αρκεί για τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Ασφαλείς χαρακτηρίζονται οι διαδρομές, απλά πρέπει να σημειωθεί πως αν το παρακάνει ο χειριστής σε κάποιες κλειστές στροφές, θα παρατηρηθεί κλίση του αμαξώματος.
Η ορατότητα για όλους είναι πολύ καλή και ακόμα ένα συν αποτελεί το γεγονός πως υπάρχουν πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα/αντικείμενα/αποσκευές, τόσο στην καμπίνα όσο και στον χώρο φόρτωσης.
Το μηχανικό σύνολο αποτελείται από έναν 4κύλινδρο κινητήρα 1.5 lt, με ισχύ 150 ίππων και 250Nm ροπή. Διαθέτει το σύστημα ACT που απενεργοποιεί τους δύο μεσαίους κυλίνδρους κάθε φορά που δεν πατιέται έντονα το πεντάλ του γκαζιού, ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, αυτές είναι 8,9 δευτερόλεπτα για το 0-100χλμ./ώρα και τελική 210χλμ./ώρα.
Η κατανάλωση ανέρχεται στα 6,1 λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 139γρ./χλμ. σύμφωνα πάντα με τη Skoda. Τα προφίλ οδήγησης, που είναι τα Eco, Comfort και Sport, αλλάζουν τη συμπεριφορά του κιβωτίου DSG του Ομίλου, αλλά πρέπει να αναφερθεί πως ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάζει ο ίδιος σχέσεις, μέσω των διακοπτών στο τιμόνι.
Συμπερασματικά, το επανασχεδιασμένο και ανανεωμένο Karoq έχει προσθέσει διάφορες σύγχρονες πινελιές σε σχέση με πριν και φαντάζει ακόμα περισσότερο ως μια συμφέρουσα επιλογή για έναν οδηγό που αναζητά ένα νέο μεσαίο crossover, το οποίο έχει καλή ποιότητα κατασκευής, διαθέτει πολλούς χώρους, καλά επίπεδα εξοπλισμού και προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις.