Οδηγούμε το τετρακίνητο Mazda CX-5 με κινητήρα 2.5lt-194hp

Το CX-5 συνεχίζει να εξελίσσεται και έφτασε η ώρα να πραγματοποιηθεί η δοκιμή της κορυφαίας έκδοσης βενζίνης.
Open Image Modal
HuffPost Greece

Για τη Mazda το CX-5 είναι μοντέλο αιχμής, άρα είναι φυσικό κι επόμενο για τους Ιάπωνες να το έχουν ως πυλώνα στη γκάμα τους. Στην κορυφαία του έκδοση, της Homura δηλαδή, ο εξοπλισμός παραμένει σε υψηλά επίπεδα και σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτά που θα περίμενε κάποιος.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Ο συνδυασμός ενός σπορ σχεδιασμού και πολυτέλειας είναι εξαιρετικός, καθώς το αυτοκίνητο είναι premium, με τα φωτιστικά σώματα, τα φώτα ημέρας και τους τροχούς των 19 ιντσών να έχουν εξέχοντα ρόλο. Επίσης, οι όμορφες γραμμές του αμαξώματος σε προδιαθέτουν για μια ευχάριστη οδήγηση, η οποία στην πράξη είναι όντως έτσι.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Όλα τα προαναφερθέντα έρχονται να μεγιστοποιηθούν στον μέγιστο βαθμό με την εικόνα που παρουσιάζει το εσωτερικό. Πολύ καλή κατασκευή, με πλαστικά μαλακά στην περισσότερη των περιπτώσεων και τα καθίσματα να προσφέρονται πραγματικά είτε για μικρές είτε για μεγάλες διαδρομές. Η οθόνη πολυμέσων δεν ενοχλεί την ορατότητα του οδηγού, έχει το σωστό μέγεθος δηλαδή, με τον χειριστή να κάθεται αναπαυτικά και προπάντων σωστά. Οι χώροι για πέντε επιβάτες είναι καλοί, ενώ φυσικά υπάρχουν άφθονοι και για τις αποσκευές.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Ο κινητήρας είναι ένας 2.5lt 4κύλινδρος, που έχει την αρωγή ενός υβριδικού συστήματος. Αποδίδει 194 ίππους με 263Nm ροπή και το 0-100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,2δευτ. Η τελική αγγίζει τα 195χλμ./ώρα. Το κιβώτιο είναι έξι σχέσεων και η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς. Εντυπωσιάζεσαι από τη στιβαρότητα του πλαισίου, όπως επίσης και από την ηχομόνωση που προσφέρει. Αυτό οφείλεται στην ανάρτηση σε ένα μέρος, που απορροφά άνετα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά και από τα διπλά τζάμια στις θύρες, κάτι το οποίο δεν έχουν πολλά αυτοκίνητα.

Open Image Modal
HuffPost Greece

Στο αστικό περιβάλλον, παρά τον όγκο του, δεν θα σε κουράσει και η οδήγηση θα είναι ευχάριστη. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει και το 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Σε μεγάλες διαδρομές, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα να «καταπιεί» τα χιλιόμετρα και θα κινηθεί σβέλτα όποτε χρειαστεί.

Το CX-5 στην έκδοση Homura αποτελεί μια πάρα πολύ κατασκευή σε κάθε τομέα. Χαίρεσαι να το οδηγείς, ακόμα και να παίξεις λίγο μαζί του. Έχει καλή ποιότητα κύλισης, φροντισμένη ανάρτηση και αμέσως θα σε κερδίσει με τη συμπεριφορά και τον εξοπλισμό του.