Οδηγούμε το Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG

Δεν υπάρχουν μόνο τα μεγάλα SUV στην γκάμα της VW, αλλά και τα μικρότερα, όπως το T-Cross.
Open Image Modal
Οδηγούμε το Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΗΣ

Μάλιστα, προκειμένου να γίνει ακόμα πιο ελκυστικό στον πελάτη, οι άνθρωποι στο Φόλφσμπουργκ αποφάσισαν να του κάνουν τη λεγόμενη ανανέωση, που μόνο ανανέωση δεν λέγεται, καθώς έχουν αλλάξει πάρα πολλά. Όπως ο... πρόγονός του, έτσι και το φρεσκαρισμένο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0 του Polo, διαθέτοντας το μεγαλύτερο μέρος των μηχανικών μερών σχετικά με το μοτέρ και το κιβώτιο.

 

Open Image Modal
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΗΣ

 

Οι πιο χαρακτηριστικές αλλαγές που έγιναν στο εξωτερικό, αφορούν τα νέα φώτα LED εμπρός/πίσω, με την εταιρεία να προσφέρει σε αυτό το μοντέλο τέτοιας κατηγορίας για πρώτη φορά προβολείς IQ.LIGHT LED, που κάνουν σχεδόν τα πάντα. Από εκεί και πέρα, ο εμπρός προφυλακτήρας έγινε λίγο πιο επιθετικός, τη στιγμή που στο πίσω μέρος, τα φώτα σχηματίζουν το γράμμα Χ κατά κάποιον τρόπο. Επίσης, οι μπάρες οροφής έγιναν πιο δυνατές, ικανές να στηρίξουν 20 παραπάνω κιλά, φτάνοντας πλέον τα 75. Τέλος, εμπλουτισμός υπήρξε στην παλέτα των εξωτερικών αποχρώσεων, καθώς διατίθενται η κίτρινη Grape, η μεταλλική μπλε Clear και η μεταλλική κόκκινη Kings.

 

Open Image Modal
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΗΣ

 

Στον θάλαμο των επιβατών κι εκεί τα πράγματα άλλαξαν προς το πολύ καλύτερο, όχι απλά προς το καλύτερο. Αφαιρέθηκαν τα σκληρά πλαστικά που τα συναντάς συνήθως σε μικρό αριθμό και τη θέση τους πήραν τα αφρώδη υλικά. Επίσης, βελτιώθηκε η υφή αρκετών άλλων πλαστικών, που συνδυάζονται άψογα και όμορφα με τον ψηφιακό κόσμο. Ο πίνακας οργάνων που κυμαίνεται στις 8-10 ίντσες είναι ποιοτικός, όπως ποιοτική είναι η οθόνη πολυμέσων που αυτή με τη σειρά της κυμαίνεται στις 8-9,2 ίντσες, ανάλογα την έκδοση.

 

Open Image Modal
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΗΣ

 

Από τη στιγμή λοιπόν που έγιναν όλες οι παραπάνω αλλαγές, δεν θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστοι και οι χώροι. Είναι μεγάλοι για τα δεδομένα της κατηγορίας και παρότι του γεγονότος πως το αυτοκίνητο έχει μήκος περίπου 4,100μ., οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι καλοί, ενώ γίνονται ακόμα καλύτεροι όταν οδηγηθεί πίσω το πίσω κάθισμα κατά 15 εκατοστά. Εκεί αλλάζουν πραγματικά όλα προς το καλύτερο. Θήκες για ποτήρια, μπουκάλια και άλλα συναφή είναι αρκετές, ενώ για αυτούς που παίζουν για πολλή ώρα με το κινητό τους τηλέφωνο, υπάρχει δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης με ειδική θέση φυσικά. Το πορτ μπαγκάζ από τη μεριά του έχει χωρητικότητα 385-1.281 λίτρων και παρέχεται η δυνατότητα αναδίπλωσης του πίσω καθίσματος σε ποσοστό 60:40.

 

Open Image Modal
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΗΣ

 

Η «καρδιά» του αποτελείται από τον γνωστό 1.0 TSI, ισχύος 116 ίππων με 200Nm ροπή. Είναι 3κύλινδρος και συνδυάζεται με το κιβώτιο DSG. Το 0-100χλμ./ώρα έρχεται στα 10,3δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 192χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο δεν δυσκολεύεται να επιταχύνει και το μοτέρ αποδεικνύεται ή τουλάχιστον φαίνεται πιο ισχυρό από ό,τι είναι. Είτε κυκλοφορείς άδειος είτε γεμάτος, το αυτοκίνητο δεν θα σε αφήσει παραπονεμένο και ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξεις, θα αλλάξει και ο χαρακτήρας του.

Δεν υπάρχουν δονήσεις ή θόρυβοι από το μοτέρ, κάτι που φαίνεται, άλλωστε και από τον τρόπο που κινείται. Η ανάρτηση είναι σχετικά σφικτή, γεγονός που του επιτρέπει να μην παίρνει πολλές κλίσεις, παρά το ύψος του, κρατώντας την επαφή με το οδόστρωμα, ακόμα και όταν πατηθούν πολύ τα φρένα. Η συμπεριφορά του είναι φιλική προς τον οδηγό, δίχως δυσάρεστες εκπλήξεις και αναφορικά με τον αυτοκινητόδρομο, η άνεση είναι αυτή που κυριαρχεί, καθώς όπως αναφέρθηκε, η απουσία θορύβων είναι ό,τι καλύτερο.