Εχοντας παρέλθει 9 μήνες από τις αρχές Ιουλίου του 2022, που το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε ότι και τα 8 επενδυτικά σχήματα που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την 25ετή σύμβαση παραχώρησης υπηρεσιών σχετικά με τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού, πέρασαν στη Β’ Φάση του διαγωνισμού, η επόμενη φάση θα καθυστερήσει λίγο χρονικά.
Κι ενώ έως τα τέλη Μαϊου θα έπρεπε να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές, εντούτοις η προκήρυξη των εκλογών, με όποιες συνέπειες χρονικής καθυστέρησης με επαναληπτικές εκλογές, μεταθέτουν την καταληκτική ημερομηνία για τις 10 Ιουλίου 2023.
Πάντως, κι ενώ μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει επίσημη ενημέρωση προς το ΤΑΙΠΕΔ, φημολογείται ότι το ένα από τα 8 σχήματα που βρίσκονται στον διαγωνισμό, η «Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – ADRIAN INFRASTRUCTURE», ίσως να μην καταθέσει δεσμευτική προσφορά.
Θυμίζουμε ότι πρόσφατα η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ εξαγοράστηκε από την ΙΝΤΡΑΚΑΤ.
Τα υπόλοιπα σχήματα του διαγωνισμού είναι:
ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.
INC S.p.A. (GRUPPO FININC)
Ένωση προσώπων ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – FS ARK HOLDCO S.a.r.l.
Ένωση προσώπων BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE BIDCO S.A.
Ένωση προσώπων CORE INFRASTRUCTURE FUND III SCS (VAUBAN) – DIF INFRA 6 PARTICIPATIONS 5 B.V. – EGIS PROJECTS S.A.
Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l. – FINCOP INFRASTRUCTURE LTD
Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S.