Η περίοδος πριν το φθινόπωρο έχει γίνει μια από τις πιο βασικές εποχές πωλήσεων, με τα ρούχα της να παραμένουν στο επίκεντρο για έως και έξι μήνες (συνήθως από τον Ιούνιο έως τον Δεκέμβριο). Οι σχεδιαστές συχνά εκμεταλλεύονται την ευκαιρία για να προσφέρουν πιο εμπορικές εμφανίσεις από ό,τι στις σεζόν πασαρέλας. Η Στεφ Γιότκα, γράφοντας στη Vogue, σχολίασε «Ακόμη και στις καλύτερες εποχές, η περίοδος πριν το φθινόπωρο ήταν ανέκαθεν μια περίοδος διακοπής, μια εποχή που αφορά περισσότερο την πώληση παρά τις νέες ιδέες». Η Γιότκα παρατήρησε επίσης ότι λιγότεροι σχεδιαστές από ό,τι συνήθως παρουσίασαν μια pre-fall 22 συλλογή.
Αυτές είναι οι πέντε κορυφαίες τάσεις που εντοπίσαμε αυτή τη σεζόν
Ταρτάν και καρό
Το ταρτάν και το καρό θεωρούνται συχνά παραδοσιακά υφάσματα, αλλά υπάρχει και μια άλλη πλευρά στην ιστορία. Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 η Βιβιάν Ουέστγουντ έκανε αυτό το υλικό ακρογωνιαίο λίθο της πανκ αισθητικής της. Στις μέρες μας, τα ταρτάν και τα καρό looks μπορούν να φορεθούν με κάθε τρόπο.
Για το pre-fall 2022 των οίκων Balmain, Chanel Metiers dArt, Veronica Beard και Roberto Cavalli, χρησιμοποιήθηκαν καρό και ταρτάν υφάσματα. Αναμφισβήτητα οι πιο καθοριστικές εμφανίσεις παρατηρήθηκαν στον Dior και το R13.
Το μαύρο είναι το νέο μαύρο
Οι οίκοι Proenza Schouler, Versace, Balenciaga, Brandon Maxwell, Et Ochs και Givenchy επέστρεψαν στις σέξι και κομψές εμφανίσεις σε απόλυτο μαύρο από την κορυφή μέχρι τα νύχια.
Η σιλουέτες ήταν γενικά λεπτές και συχνά περιλάμβαναν θηλυκές λεπτομέρειες, όπως φτερά και στολίδια από ψεύτικη γούνα.
Τζιν πάνω σε τζιν
Μετά από δύο χρόνια με τα αθλητικά μας παντελόνια, το φαρδύ τζιν αποτελεί μια ωραία εναλλακτική.
Φαρδιά πατρόν παρουσιάστηκαν στους Diesel, Balenciaga, R13, MM^ Maison Margiela και ακόμη και Chanel. Οι σχεδιαστές συχνά παρουσίασαν τζιν σε τζιν με ταιριαστά πάνω και κάτω κομμάτια.
Σαν ουράνιο τόξο
Εμπνευσμένοι από τη ευφορία που προκαλεί το ουράνιο τόξο και σε αντίθεση με την ολόμαυρη τάση, οίκοι όπως ο Oscar De La Renta, ο Ganni, ο Versace και ο Christopher John Rogers ανέδειξαν τις πολύχρωμες ρίγες και το όμπρε.
Το κοντό επέστρεψε
Παλιά υπήρχε ένα ρητό που έλεγε ότι όσο πιο κοντή είναι η φούστα, τόσο καλύτερα θα πάει το χρηματιστήριο. Εάν ισχύει αυτό, φέτος θα δούμε την οικονομία σε ανοδική τροχιά, καθώς οίκοι όπως οι Givenchy, Max Mara, Gucci, Ulla Johnson και Etro παρουσίασαν μίνι φούστες και σορτς, συχνά ως μέρος ενός κοστουμιού.
Πηγή: FashionUnited