Το διαδικτυακό κατάστημα λιανικής Asos προβλέπει ότι για το 2023 οι εμφανίσεις των αστέρων του κινηματογράφου, της μουσικής και του μπαλέτου, τα φαρδιά τζιν, τα ανέμελα λουκ που θυμίζουν τη δεκαετία του 90, καθώς και τα σνίκερ με ρετρό αισθητική αναμένεται να κυριαρχήσουν μεταξύ των καταναλωτών από 20 έως και 29 ετών.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η ίδια ηλικιακή ομάδα θεωρεί την ένδυση και τη μόδα την πιο σημαντική προτεραιότητά σε ό,τι αφορά τις δαπάνες του 2023. Οι νέοι θεωρούν τη μόδα παράγοντα ευημερίας. Το 69% των 2.000 ερωτηθέντων μάλιστα, δηλώνουν πρόθυμοι να ξοδέψουν στο ντύσιμό τους τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα σε σχέση με το 2022, ενώ θεωρούν πιθανό να περικόψουν έξοδα από τις βόλτες με φίλους, τη συνδρομή στο γυμναστήριο και τα σπορ ή το φαγητό απ′ έξω.
Επιπλέον, εννέα στους δέκα εικοσάρηδες θεωρούν τις στυλιστικές τους επιλογές τρόπο έκφρασης.
Ποιες τάσεις θα αναδειχθούν κυρίαρχες
Η Βανέσα Σπενς, εμπορική διευθύντρια της Asos, δηλώνει ότι «Η μόδα θα παραμείνει αναπόσπαστο κομμάτι στη ζωή των περισσότερων εικοσάρηδων. Το 2023 θα είναι μια χρονιά που θα θα κυριαρχήσει το στυλ που επιβάλλει ο κινηματογράφος, η σκηνή του μπαλέτου και οι τάσεις της δεκαετίας του ενενήντα».
Το στυλ των σταρ του σινεμά
Η Asos προβλέπει ότι οι κινηματογραφικές ταινίες θα ασκήσουν σημαντική επιρροή στη μόδα του 2023, φέρνοντας ως παράδειγμα ταινίες όπως το Avatar, η Μικρή Γοργόνα που θα κάνει πρεμιέρα τον Μάιο, και η κυκλοφορία της ταινίας Barbie, με πρωταγωνιστές τους Μάργκοτ Ρόμπι και Ράιαν Γκόσλινγκ, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες το καλοκαίρι.
Το διαδικτυακό κατάστημα λιανικής αναφέρει ότι το Avatar και η Μικρή Γοργόνα θα πυροδοτήσουν τάσεις όπως τα αιθέρια, ρομαντικά φορέματα και τοπ, ενώ η ταινία της Barbie θα διασπείρει τη μανία του έντονου ροζ, το οποίο άλλωστε έκανε και πάταγο στις πασαρέλες του 2022.
Η μόδα της δεκαετίας του 1990
Η αγαπημένη της γενιάς Ζ, Oλίβια Ροντρίγκο, αναμένεται να επιστρέψει με νέα μουσικά κομμάτια το 2023 και η Asos προβλέπει ότι η αγάπη της για το στυλ της δεκαετίας του ’90, θα αποτελέσει κορυφαία πηγή έμπνευσης για το νεανικό καταναλωτικό κοινό. Αυτό μεταφράζεται σε υψηλή ζήτηση για ογκώδεις μπότες με πλατφόρμα, φαρδιά καρό πουκάμισα, δεμένα ακόμη και γύρω από τη μέση, ξεφτισμένα τζιν και συναυλιακά μπλουζάκια.
Η φινέτσα του μπαλέτου
Η Άσος προβλέπει ότι ρούχα εμπνευσμένα από το μπαλέτο, όπως τα κορμάκια, οι κορσέδες, οι μπλούζες από ζέρσεϊ και οι φούστες σε φυσικούς τόνους, όπως το κρεμ, το μπεζ και το ιβουάρ. Όλα τα παραπάνω, αναμένεται να αποτελέσουν κυρίαρχη τάση για το 2023, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν θηλυκές και παράλληλα λειτουργικές εμφανίσεις που θα τους εξασφαλίσουν άνεση από το πρωί ως το βράδυ.
Φαρδιά τζιν με R&B αισθητική
Με την παρουσία του τζιν στις πασαρέλες να απογειώνεται και πάλι, η Asos προβλέπει μια αναβίωση βασικών επωνυμιών όπως η Diesel. Τα τζιν της φετινής χρονιάς, με αέρινα πατρόν και φανταχτερά μπαλώματα θα μας ταξιδέψουν πίσω στις πιο μεγαλειώδεις εποχές του Τζάστιν Τίμπερλεϊκ και της Μπρίτνεϊ Σπίαρς.
Τα αγαπημένα μας σνίκερ με την ρετρό αισθητική
Είναι τυχαίο που φέτος οι πωλήσεις σνίκερ όπως τα Samba και τα Gazelle της Adidas έχουν κορυφωθεί; Φυσικά και όχι. Η γενιά Z αγαπά ότι συνδυάζει το ρετρό με την άνεση. Ωστόσο, σε ό,τι αφορά τη χρωματική παλέτα των σνίκερ, αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να προβλέψουμε, καθώς ενώ η πλειοψηφία κυκλοφορεί με τα βίντατζ λευκά σνίκερ που θυμίζουν το στυλ ενός κλασικού τενίστα, παστέλ παιχνδιάρικα χρώματα διεκδικούν εξίσου σθεναρά μια θέση στην παπουτσοθήκη μας. Οι Χάιλι Μπίμπερ, Μπέλα Χαντίντ και Κένταλ Τζένερ έχουν ήδη τολμήσει . Μήπως ήρθε η σειρά μας;
Πηγή: Fashionunited