Στην εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας επαγγελματικών πιστοποιήσεων IASSC (International Association for Six Sigma Certification) προέβη η PeopleCert- μια από τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου της διεξαγωγής εξετάσεων και πιστοποίησης επαγγελματικών και γλωσσικών δεξιοτήτων.
Η IASSC αποτελεί βασικό συνεργάτη εταιρειών οργανισμών και κυβερνήσεων στις πιστοποιήσεις επαγγελματικών δεξιοτήτων για περισσότερο από μία δεκαετία. Το βασικό της προϊόν, που εντάσσεται πλέον στην οικογένεια πιστοποιήσεων της PeopleCert, είναι το Lean Six Sigma Professional Credentialing. Πρόκειται για μια πιστοποίηση- σημαντικό εφόδιο για τους επαγγελματίες και τις εταιρίες, συνιστά κρίσιμη επιχειρησιακή διαδικασία καθώς περιλαμβάνει εργαλεία και τεχνικές για τη βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής, την εξάλειψη ελαττωμάτων και την εγγύηση της ποιότητας σε όλες τις υπηρεσίες. Το Six Sigma καθοδηγεί τις εταιρείες, ώστε να αποφεύγουν λάθη στις λειτουργίες τους: Από την παραγωγή, την τεχνική υποστήριξη μέχρι και τη διεύθυνση προσωπικού και το τμήμα εξυπηρέτησης. Ήδη πολλές σημαντικές διεθνείς εταιρείες όπως Amazon, BMW, Cisco, πανεπιστημιακά ιδρύματα, κρατικές υπηρεσίες αλλά και κλάδοι των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων εμπιστεύονται την IASSC προκειμένου να επιτύχουν άριστα αποτελέσματα ποιότητας και αποτελεσματικότητας στις δραστηριότητές τους.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της PeopleCert, με την εξαγορά αυτή, η εταιρεία επιβεβαιώνει την εξωστρεφή στρατηγική της, υλοποιώντας σταθερά το σχέδιο για εξαγορές που καθιστούν το portfolio προϊόντων και υπηρεσιών της ανταγωνιστικό διεθνώς. «Η απόκτηση του IASSC αποτελεί σημαντικό σταθμό στο στρατηγικό πλάνο επέκτασή μας σε όλες τις αγορές και ειδικότερα στις επαγγελματικές πιστοποιήσεις, στην οποία ήδη έχουμε αξιόλογη παρουσία στον τομέα πιστοποίησης του ITSM (IT Service Management)» δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Βύρων Νικολαΐδης.
Σε σχετική παρουσίαση που έγινε σε δημοσιογράφους την Τετάρτη, ο κ. Νικολαΐδης δεν αποκάλυψε το ακριβές ύψος της εξαγοράς, ωστόσο σημείωσε ότι πρόκειται για αρκετά εκατ. δολάρια. Όσον αφορά στις δραστηριότητες της PeopleCert κατά την πανδημία, είπε ότι σε επίπεδο κύκλου εργασιών αναμένεται να καταγράψει μια μικρή κάμψη (72 εκατ. ευρώ από 78 εκατ. που ήταν πέρυσι), ωστόσο η σημαντική αύξηση της χρήσης ψηφιακών μέσων για μαθήματα και εξετάσεις πιστοποίησης συνέβαλε θετικά: Όσον αφορά στην άνοδο των εξετάσεων που γίνονται με ψηφιακή επιτήρηση, υπήρξε εκτίναξη του τζίρου από το 18% πέρυσι στο 80%, που αναμένεται να σταθεροποιηθεί στο 55%, ενώ η κερδοφορία του ομίλου αναμένεται να εμφανιστεί εφέτος ενισχυμένη μέχρι και κατά 20%.
Η στρατηγική στην κρίση του κορονοϊού
Στο πλαίσιο της εν λόγω παρουσίασης ο κ. Νικολαΐδης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στη στρατηγική της εταιρείας κατά την περίοδο της πανδημίας, η οποία κινήθηκε μεταξύ της έμφασης στους εργαζομένους και τους πελάτες και την επιχειρηματική εξωστρέφεια, με στρατηγική εξαγορών και επενδύσεων στην τεχνολογία.
Ο κ. Νικολαΐδης τόνισε πως η εταιρεία είναι σε στενή επικοινωνία μαζί τους: «Σταθήκαμε δίπλα τους και αυτοί στήριξαν την εταιρεία» είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως δημιουργήθηκε Ειδικό Ταμείο Αλληλεγγύης για να στηρίξει όσους είχαν ανάγκη. Επίσης, υπογράμμισε πως ακολουθούνται αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας.
«Μέσα στην κρίση δεν απολύθηκε κανείς» τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της PeopleCert, προσθέτοντας ότι προσελήφθησαν επιπλέον 200 άτομα για να καλυφθούν ανάγκες επιτήρησης σε online εξετάσεις. Παράλληλα, υπογράμμισε πως η εταιρεία είναι άρτια οργανωμένη, και ως εκ τούτου είχε τις δυνατότητες να προσαρμοστεί στα δεδομένα της πανδημίας- ενώ διέθετε ήδη τα κατάλληλα εργαλεία.
Όπως είπε ο κ. Νικολαΐδης, η εταριεία μπήκε γρήγορα στη νέα κατάσταση, και ήταν σε θέση να εξέλθει γρήγορα, τηρώντας τους κανόνες και, μεταξύ άλλων, επεκτείνοντας τα γραφεία της. Αναφερόμενος στα θέματα της τηλεργασίας και της εργασίας με φυσική παρουσία στα γραφεία, είπε χαρακτηριστικά «μέτρον άριστον», τονίζοντας πως είναι ανάγκη να βρίσκεται το σωστό μείγμα, καθώς, όπως έχει διαπιστωθεί, είναι πολλοί οι εργαζόμενοι που προτιμούν αντί να δουλεύουν από το σπίτι προτιμούν να εργάζονται στον εργασιακό τους χώρο, ενώ και άλλα μοντέλα, όπως πχ το open space, έχει φανεί πως δεν δουλεύουν καλά.
Σε ευρύτερο πλαίσιο πάντως, σχολίασε πως η όλη μεταστροφή στο digital ήταν κάτι που είχε αρχίσει ήδη, ωστόσο συνέβαινε με αργούς ρυθμούς- και ο κορονοϊός επιτάχυνε την τάση πάρα πολύ.