Μια από τις στενότερες συνεργάτιδες του Θόδωρου Τερζόπουλου και του θεάτρου «Αττις».
Open Image Modal
Σοφία Μιχοπούλου
Facebook

Με την είσοδό του, το 2022 μετρά απώλειες στον χώρου του πολιτισμού. 

Την «φίλη, συνοδοιπόρο, συνιδρύτρια και βασικό στέλεχος του Θεάτρου Άττις εδώ και 35 χρόνια», αποχαιρέτησε ο σκηνοθέτης Θόδωρος Τερζόπουλος, με ανακοίνωσή του στα σόσιαλ μήντια. «Σήμερα αποχαιρετήσαμε τη λατρεμένη μας Σοφία Μιχοπούλου, με βαθιά θλίψη και απέραντη ευγνωμοσύνη για όσα μας προσέφερε. Η Σοφία υπήρξε αγαπημένη . Εκτός από συγκλονιστική ηθοποιός, υπήρξε σπουδαία Δασκάλα, διδάσκοντας όχι μόνο θέατρο, αλλά κυρίως ήθος. Αξέχαστη θα μείνει η στιγμή της αναγνώρισης στις Βάκχες, όπου η Σοφία ως Αγαύη κατάφερε μια στιγμή να τη μετατρέψει σε συμπαντική και διαχρονική», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο σημαντικός σκηνοθέτης. 

Η Σοφία Μιχοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη και συμμετείχε σε σεμινάρια με τον Tatsumi Hijikata στο Τόκιο και με τον Peter Brook στο Παρίσι. Από το 1958 έως το 1968 συμμετείχε σε πολλές παραστάσεις του Θεάτρου Τέχνης σε σκηνοθεσία του Κάρολου Κουν. Συνεργάστηκε επίσης με το Δραματικό Κέντρο Βιέννης, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και άλλους θεατρικούς οργανισμούς. Το 1985 άρχισε τη συνεργασία της με το Θέατρο Άττις και τον Θεόδωρο Τερζόπουλο, ερμηνεύοντας σημαντικούς ρόλους:

Την Αγαύη στις Βάκχες του Ευριπίδη, τη Μήδεια στο Μήδειας Υλικό του Χ. Μύλλερ, τον Δαρείο στους Πέρσες του Αισχύλου, την Κορυφαία στον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου, την Ύδρα στον Ηρακλή του Χ. Μύλλερ, την Μπέκμπικ στο Χρήμα του Μ. Μπρεχτ, την Ευρώπη στους Επίγονους του Αισχύλου, τη Γυναίκα στο Νανούρισμα του Σ. Μπέκετ, την Κριστίν στη Mademoiselle Julie του Α. Στρίντμπεργκ και άλλα.