Την Πέμπτη, 22 Ιουνίου, 2022 κατάφερε να αποκτήσει πινακίδες κυκλοφορίας, το «KERABOSS SUPER K», το πρώτο εξ ολοκλήρου ελληνικό αυτοκίνητο.
Επισημαίνω τη λέξη κατάφερε, διότι χρειάστηκαν 7 ολόκληρα χρόνια, από τότε που βγήκε το ΦΕΚ του Υπουργείου Μεταφορών για την κατασκευή του, μέχρι σήμερα που ταξινομήθηκε το αυτοκίνητο, δηλαδή μπορεί να βγάζει πινακίδα κυκλοφορίας, όπως όλα τα οχήματα.
Μάλιστα, σήμερα, έγινε και η τελετή τοποθέτησης των πινακίδων κυκλοφορίας στα δύο πρώτα αυτοκίνητα, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές Μιχάλη Παπαδόπουλο, που ήταν υφυπουργός και το 2014, και τον περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη.
Για να αντιληφθούμε, για μια ακόμα φορά, το μέγεθος της γραφειοκρατίας στη χώρα μας, σημειώνεται ότι το «KERABOSS SUPER K», μικρής σειράς παραγωγής Μ.Ο.Ι.Κ(Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής), εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος, ξεκίνησε ο πρωτότυπο να κατασκευάζεται το 2008.
Το 2012 η εταιρεία ξεκίνησε επαφές με το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, το 2014 βγήκε το ΦΕΚ του Υπουργείου για την κατασκευή του και έγινε αίτηση στο Υπουργείο Οικονομικών, για κατάλληλη νομοθετική - φορολογική ρύθμιση για τα οχήματα της εταιρεία, ώστε να μπορεί να εκδώσει το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών τις πινακίδες, στις 31/12/2021 (!), ολοκληρώθηκε το θέμα με την έκδοση της απόφασης του Υπουργείου Οικονομικών και σήμερα εκδόθηκαν οι πινακίδες κυκλοφορίας.
Το γεγονός είναι σημαντικό, καθώς πρόκειται για ένα αυτοκίνητο εξ ολοκλήρου ελληνικό, από τη σχεδίαση έως και τα μηχανικά μέρη, ενώ ο ο τρόπος κατασκευής του οχήματος και οι νομοθεσίες που δημιουργήθηκαν με αφορμή τα οχήματα της εταιρείας, ακολουθούν την Κυκλική Οικονομία, από το 2008.
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι στο τιμόνι της εταιρείας KERABOSS CARS MANUFACTURING, βρίσκεται γυναίκα, η Στέλλα Κεραμπός.
Ως προς τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, σημειώνεται ότι ο κατασκευαστικός του τρόπος και τα υλικά του, το καθιστούν ιδανικό για τα νησιά και τους επαγγελματίες ενοικίασης, διότι το πολυεστερικό αμάξωμα και το γαλβανιζε σασί, μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και χρειάζονται μόνο μια μικρή συντήρηση.
Το χειροποίητο, σε περιορισμένη παραγωγή 75 μονάδων ετησίως, θα είναι διαθέσιμο σε διθέσια κι τετραθέσια έκδοση. Εφοδιάζεται με κινητήρα 1.000 κ.εκ., ισχύος 72 ίππων, έχει μήκος 3,375 μ., πλάτος 1,560 μ. και ύψος 1,590 μ.
«Έχουμε το ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνογνωσία να κρατήσουμε τους άξιους μηχανικούς και επιχειρηματίες στην Ελλάδα, αλλά και να προσελκύσουμε νέους από το εξωτερικό, αναβαθμίζοντας το θεσμικό πλαίσιο και την ποιότητα των υπηρεσιών μας, όπως συμβαίνει με τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που προωθούμε μαζί με τον Κώστα Καραμανλή.
Πλέον, ένα σύνολο διαδικασιών όπως οι αντικαταστάσεις και οι ανανεώσεις αδειών οδήγησης διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών, που εφαρμόζουν τη νομοθεσία του Υπουργείου.
Αυτό είναι εξαιρετικό παράδειγμα συνεργασίας της Κεντρικής Διοίκησης με τις Περιφέρειες που βελτιώνει την καθημερινότητα του πολίτη, περιορίζει τα διοικητικά βάρη, αλλά όπως είδαμε σήμερα, ανοίγει και νέους δρόμους στην επιχειρηματικότητα», είπε ο Μιχάλης Παπαδόπουλος, ενώ ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, τόνισε:
«Απευθύνουμε πρόσκληση προς όλους τους Έλληνες να αναπτύξουν επιχειρηματική δράση στη χώρα μας. Πλέον η Πολιτεία δημιουργεί το κατάλληλο πλαίσιο, τις γόνιμες συνθήκες που αποτελούν προϋπόθεση, παράλληλα με την αρμονική συνεργασία των αρμόδιων φορέων για την ανάπτυξη της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας».