Πιο σύγχρονος ο «κεραυνός» της Opel (vid)

Το νέο έμβλημα της γερμανικής μάρκας παραμένει στο κέντρο του Opel Vizor
|
Open Image Modal
.
OPEL

Όλα τα νέα μοντέλα της Opel, από τις αρχές του 2024, θα διαθέτουν το νέο σήμα της γερμανικής μάρκας.

Πρόκειται για μια σύγχρονη αντίληψη του «κεραυνού» που αποτελεί διαχρονική αξία για την Opel και θα παραμείνει στο κέντρο του Opel Vizor, το νέο «πρόσωπο» της μάρκας. Το έμβλημα συνδέεται στενά με τον ηλεκτρισμό και συμβολίζει με ιδανικό τρόπο τη στρατηγική της Opel προς την ηλεκτροκίνηση.

«Το ‘Blitz’ μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Συμβολίζει τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας και παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική μας στο να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028. Ήδη αυτή τη στιγμή, η γκάμα μοντέλων μας περιλαμβάνει 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της Opel, Φλόριαν Χούετλ, ο οποίος τόνισε ότι στη διεθνή έκθεση IAA Mobility που θα γίνει στο Μόναχο και είναι μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτοκινήτου στον κόσμο, η μάρκα θα λανσάρει στο κοινό το νέο της έμβλημα.