Πολύ χαμηλή κατανάλωση υπόσχεται το νέο Honda Civic

Το Civic είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που εξηλεκτρίζεται με υβριδικό σύστημα e:HEV.
Open Image Modal
HONDA

Είναι το μεγάλο νέο της Honda για το 2022 και περιμένουμε να βάλει δύσκολα στον ανταγωνισμό, καθώς το ολοκαίνουργιο Civic εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα e:HEV, που μετριάζει την κατανάλωση καυσίμου και κατά συνέπεια τους ρύπους.

Το νέο Honda Civic εξελίχθηκε ώστε το σύστημα μετάδοσης της κίνησης e:HEV (hybrid electric vehicle), το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση να εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα απόδοσης, δυναμικής απόκρισης και πληροφόρησης.

Η 11η γενιά Civic, είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που εξηλεκτρίζεται ακολουθώντας το CR-V, το Honda e, το Jazz, το Jazz Crosstar, και το HR-V, έχοντας το υβριδικό σύστημα e:HEV που συνδυάζει μία υψηλής ενεργειακής πυκνότητας μπαταρία ιόντων λιθίου και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, ο οποίος επιτυγχάνει 41% θερμοδυναμική απόδοση. Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 184 ίπποι και η μέγιστη ροπή 315Nm, τιμές αρκετά υψηλές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με μια νέα λογική ελέγχου του συστήματος, με την ονομασία «winding control», η λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης διατηρείται όταν το όχημα στρίβει, ώστε να έχει άμεση επιτάχυνση στην ευθεία.

Οι μηχανικοί της Honda έχουν προχωρήσει και σε άλλες αλλαγές, με αποτέλεσμα οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να μην ξεπερνούν τα 108 γρ./χλμ., με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να ανέρχεται στα 4,7 λίτρα/100χλμ.

Η λειτουργία του συστήματος είναι απλή, καθώς η εναλλαγή μεταξύ ηλεκτρικής και υβριδικής λειτουργίας γίνεται χωρίς ο οδηγό να κάνει κάτι. Απλά, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προφίλ οδήγησης: Eco, Normal, Sport και Individual, που προσαρμόζουν την απόκριση του οχήματος στα συστήματα μετάδοσης της κίνησης, διεύθυνσης και απεικόνισης.

Ένα ακόμα στοιχείο είναι η σχεδόν αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα, ενώ με τη χρήση του Active Noise Control (ANC) έχουν περιοριστεί οι θόρυβοι που περνούν στην καμπίνα.

Περαιτέρω αλλαγές έχουν γίνει στην ενίσχυση του πλαισίου, στην απόκριση και πληροφόρηση του τιμονιού, και στην ευστάθεια στην ευθεία, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο των 35 χιλιοστών και σε ένα φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο 18 χιλιοστών.