Πόρισμα ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη: Τα νέα ντοκουμέντα της τραγωδίας - Αποκαλυπτικές εικόνες

Στο φως πίνακες, γραφήματα και φωτογραφίες από το σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Open Image Modal
ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Αποκαλυπτικές είναι οι εικόνες που έρχονται στη δημοσιότητα μαζί με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη, το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου το πρωί της Πέμπτης (27/2).

Η έκθεση 178 σελίδων του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας των Μεταφορών περιλαμβάνει φωτογραφίες, πίνακες, γραφήματα και άλλα ντοκουμέντα της τραγωδίας, τα οποία ρίχνουν φως σε αθέατες πτυχές του σιδηροδρομικού δυστυχήματος.

Σε πολλά από αυτά τα οπτικά ντοκουμέντα που ακολουθούν φαίνονται τι προηγήθηκε αλλά τι ακολούθησε του τραγικού συμβάντος.

 

Open Image Modal
Χάρτης με τους σταθμούς Παλαιοφάρσαλο, Λάρισα και Νέοι Πόροι.
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Κάτοψη των σιδηροδρομικών γραμμών στον σταθμό Λάρισας.
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Η σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας 120-023 με την εμπορική αμαξοστοιχία 120-022.
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Οι εργαζόμενοι στη διαχείριση υποδομών ανά χιλιόμετρο σιδηροδρομικής γραμμής στην Ευρώπη σε σύγκριση με την αντίστοιχη αναλογία στην Ελλάδα, από το 2011 έως το 2020
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Δαπάνες συντήρησης ανά χιλιόμετρο σιδηροδρομικής γραμμής σε Ευρώπη και Ελλάδα αντίστοιχα
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Επενδύσεις σε σιδηροδρομικές και οδικές υποδομές στην Ευρώπη και την Ελλάδα από το 2001 έως το 2021
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Ανάλυση δορυφορικής εικόνας του σημείου με την αρχική πρόσκρουση και το φαινόμενο του καταπέλτη
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Οι θέσεις των κατεστραμμένων μηχανών, του βαγονιού του εστιατορίου και λοιπών συντριμμιών μετά τη σύγκρουση
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Η πρώτη μηχανή της εμπορικής αμαξοστοιχίας (120-022) και οι εκτεταμένες ζημιές από τη μετωπική σύγκρουση με τη μηχανή (120-023) της επιβατικής αμαξοστοιχίας.
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Η εκτιμώμενη περιοχή σύγκρουσης για την εμπορική αμαξοστοιχία
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Απομεινάρια της πλατφόρμας που μετέφερε χαλύβδινες πλάκες
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Το τμήμα της μηχανής που λείπει «πιθανότατα κάηκε»
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Συντρίμμια του βαγονιού με το εστιατόριο στον τόπο του δυστυχήματος (αριστερά) και η πλατφόρμα του ίδιου βαγονιού στη θέση Κουλούρι (δεξιά)
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Απομεινάρια χαλύβδινων πλακών και η τελική θέση τους μετά τη σύγκρουση
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Προσομοίωση του μηχανισμού του δυστυχήματος με τους αντίστοιχους δείκτες χρόνου
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Η ανάφλεξη: Ο πράσινος κύκλος δείχνει την ακτίνα που είχε η αρχική ανάφλεξη
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Φωτιές τύπου Pool Fire #1 και #2
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Στο εσωτερικό βαγονιού μια φωτιά σιγόκαιγε για 12 ώρες.
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Η πυρκαγιά στο βαγόνι του εστιατορίου και μία δεύτερη εστία στο βαγόνι Β2.
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Εικόνες με την εξέλιξη των πυρκαγιών στα βαγόνια.
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Η αίθουσα ελέγχου κυκλοφορίας και οι σταθμάρχες στον σταθμό της Λάρισας
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Ο πίνακας ελέγχου της κυκλοφορίας στον σταθμό Λάρισας
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Σημειώσεις πάνω σε πίνακα ελέγχου
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Οι θέσεις των σταθμαρχών όταν χειρίζονται τον πίνακα ελέγχου (επάνω) και όταν επικοινωνούν με τον σταθμό Λάρισας (κάτω)
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Ασυνέπειες του χρονοδιαγράμματος των ελέγχων κατά τη διάρκεια των εργασιών ελιγμών της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63503.
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Οι αρχικές θέσεις εντός της επιβατικής αμαξοστοιχίας και τα σημεία που κατέληξαν οι σοροί των 57 νεκρών.
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Γραφικό με την εξέλιξη της πυρκαγιάς στο βαγόνι Β2 (από δεξιά προς τα αριστερά)
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Η εξέλιξη της πυρκαγιάς από τη στιγμή της σύγκρουσης έως το τελικό στάδιο
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Open Image Modal
Εικόνες από το σημείο που βρέθηκε το βαγόνι του εστιατορίου, η μηχανή και ο μετασχηματιστής της επιβατικής αμαξοστοιχίας
ΕΟΔΑΣΑΑΜ
-- --